Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak Pan Balónek kupoval televizi

27. 01. 2006
8
0
5380
Autor
Eidam

Omlouvám se za tohle dílko. Už tu jednou bylo...... jednou jsem ho smazal a podruhý už to neudělám jenom proto, že mi to někdo přikáže. Dík za pochopení.

Jak Pan Balónek kupoval televizi

 

 

 

To se vám tak jednou začal z nebe a zčista jasna snášet sníh. Takové ty veliké vločky připomínající rozfoukané pampelišky, které na jaře vítr roznáší kdo ví jak daleko.

Z okna vyhřáté chaloupky se Pan Balónek s Paní Fixou dívaly na ty nádherné obrazce, které mráz začal kreslit na okenní sklo.Popíjeli čaj a vyprávěli si veselé příhody, protože televizi neměli. Už 5 let se snaží pořídit si ji do domácnosti ovšem zatím nenašly vhodný prostor na pozorování televizních programů a telenovel, které má Paní Fixa  tuze ráda a musí se chodit koukat k Panu Melounovi do zahradnictví, což je deset minut pěšky z chaloupky.Ale dnes se všechno změnilo.Když dopili čaj zahleděl se pan Balónek do nabídkového katalogu s televizemi a projednali s Paní Fixou, která že televize by pro ně byla nejvhodnější. Oba se shodli na modelu „Gamma“ od slavného výrobce značky“Pinďuch“.Byla to opravdová krasavice.Podle letáku nebyla velká a vážila pouze 3 kila z čehož byl Pan Balónek patřičně nadšený, jelikož byl přesvědčen o tom,že se mu vleze do tašky z pravého nefalšovaného PVC.

Za chvíli byl připravený na cestu do města.Oblékl si svůj nový kabát, navlékl rukavice a do kapsy nacpal tašku z nefalšovaného PVC materiálu a vyrazil.

Mráz olizoval tvář Pana Balónka a ten se snažil víc zabalit do svého kabátu z pravé plenové pryže tak, že by jste jen stěží poznaly o koho se jedná.Snad kromě provázku trčícího ze spodní části již zmiňovaného velice,ale opravdu velice drahého kabátu.Pan Balónek byl dosti zklamaný, když při cestě zjistil, že se v mrazu objem jeho těla zmenšil a kabát tak na něm vypadal opravdu komicky. Cesta mu utekla celkem rychle a obchod s potřebným zbožím našel Pan Balónek během mžiku, jelikož je to zkušený horal a vlastní buzolu s kterou nejde zabloudit natož pak nenajít obchod s elektronikou.Při vstupu do obchůdku ho oblažilo příjemné teplo. Zavřel za sebou dveře a oklepal ze sebe sníh usazený na různých částech kabátu.

Přišel k prodavači a pravil…… “Brej Den.Chtěl bych ssssi koupit televizi značččččky Pinďuch. Mám záááájem o model Gamma“.“Ale jistě“ odvětil milým hlasem prodavač a zmizel za plentou.Toho pan Balónek využil a hbitě odcizil dva univerzální ovladače na radiomagnetofon, který by si chtěli s paní Fixou pořídit do budoucna.“Ááááá tady je“ ozvalo se ze skladu a za chvíli byli slyšet blížící se nepravidelné kroky.Pan Balónek z kapsy vytáhl svou tašku z nefalšovaného PVC a velmi profesionálně do ní umístili předmět doličný.

Když se vyřídily formality s placením pan Balónek zdvořile  poděkoval a dal se na cestu domů. Jelikož cesta do města vedla z kopce nebylo teď pro pana Balónka moc příjemné drát se do kopce s plnou taškou z nefalšovaného PVC .Nakonec ale vše dobře dopadlo a pan Balónek přinesl tašku v pořádku domů. Paní Fixa mezitím nachystala prostor pro novou televizi,utřela poslední zbytek prachu ze stolku, přichystala vyšitou dečku jako dekoraci a po té pomohla panu Balónku s vybalením.Opatrně daly televizi na stolek, posadily se do pohovky a zmačkly ovladač. Ten červeně blikl a obrazovka televize zůstala stále černá, jelikož v chaloupce nebyl rozvod elektřiny.A tak z okna vyhřáté chaloupky se Pan Balónek s Paní Fixou dívaly na ty nádherné obrazce, které mráz začal kreslit na okenní sklo a popíjeli čaj.  


vleze do tašky z pravého nefalšovaného PVC ;D v mrazu objem jeho těla zmenšil ;D hbitě odcizil dva univerzální ovladače na radiomagnetofon ;D chaloupce nebyl rozvod elektřiny a toto ma práve dorazilo...hehehehehehehe ***************************

Eidam
31. 01. 2006
Dát tip
kuju :))

Honey_
30. 01. 2006
Dát tip
Ale jo, nápad se cení:)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Honey_: já nikoho nenapad :)))

Honey_
30. 01. 2006
Dát tip
Ty jseš teda ohromně vtipnej..:) To Tě vždycky takle napadne nějaká pohotová odpověď?

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Honey_: to ne ....víš jak bych vypadal, kdyby mě pořád někdo napadal? :))

Honey_
30. 01. 2006
Dát tip
Když Tě napadne nápad, budeš vlastně vypadat jen o něco důvtipněji:)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
ou kej nechám se tedy zmrzačit nápadem .....:)

Honey_
30. 01. 2006
Dát tip
Lepší nápadem než nápadem, ne? Uf, já padám, měj se! :)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Honey_ :hoj :) někdy zas pokecáme :D

Eidam
29. 01. 2006
Dát tip
evčo dikéééééééééééééés :)

Abyste si nestěžoval, že se flákám, syre. Bylo to napínavý... 6 řádků před koncem - pořád žádná pointa, 5 řádků, 4 řádky... a konečně... to jsem si oddechl. Fakt thriller :-)

Eidam
29. 01. 2006
Dát tip
já vím ........Saw II..........je slabej odvar :D

Bossman
28. 01. 2006
Dát tip
Je to hezký, ale víš co by se mi líbilo víc? Kdyby byl mráz i v chaloupce a záver by končil jak sledují nádherné obrazce, které zima kreslí na skleněnou obrazovku televize:)) Jenže pak jsou v tom fyzikální zákony a tak, hromada lidí by vysvětlovala že to nejde. Ale mělo by to hezkou pointu Každopádně to zkusim přečíst sestřičce, třeba ti dá tip:)))

Eidam
28. 01. 2006
Dát tip
Bossman: dík za kritick......byl by to hezkej konec čéče.. popřemýšlím nad tím :))

Bossman
28. 01. 2006
Dát tip
třeba něco vymyslíš, letim do práce

Eidam
28. 01. 2006
Dát tip
boss: práci zdar ,.....rukám klid.

Liss
28. 01. 2006
Dát tip
to muselo být fajn:)

Eidam
28. 01. 2006
Dát tip
jojo taková idylka :)

Eva_S
28. 01. 2006
Dát tip
sem ště nečetla.... první odstavec - inspirace pro haiku?....:)) nom....de to....největší komičnost dodávaj ty ména teda....docela i napínavý....jinak nic moc, to už rači penis a Uhr pana....no jak vom se menoval....aj stylově....konecs' docela odflák.... :))

Sarrah
27. 01. 2006
Dát tip
Ano, moc dobře si vzpomínám, už tenkrát jsem tipovala :o) Četla jsem ji dcerce..***

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
děkuju paní...

Fidla
27. 01. 2006
Dát tip
takže se s ní táh v tašce z nefalšovanýho pévécé zase zpátky, jo?

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
jojo a mluvil pisklavým hlasem páč je plnej hélia :)))

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
děkuji mistře....... a zde jedna TV pro vás :)))

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
Póle: :)

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
není zač....o víkendu přijde asi další agent :))

sidonia
27. 01. 2006
Dát tip
hahaaaaa:) vtipny je to:)) *t oprav chyby... nebo jak chces

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
dík sid...................jaký chyby? :))))))))))))))))

Norsko
27. 01. 2006
Dát tip
ty seš fakt veselá kopa:-)))*...ale ty chyby bych po tobě opravovat nechtěl :-(

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
však nemusíš to je natom to super :))) děkuju

sidonia
27. 01. 2006
Dát tip
pokladam to za vtip ten tvuj dotaz:)

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
já jsem tak línwej něco po sobě opravovat :))

sidonia
27. 01. 2006
Dát tip
tak to pis bez chyb rovnou, hehe:))) snadno se tak vyhnes opravam:)))))

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
hehe to neumim :)))

sidonia
27. 01. 2006
Dát tip
na tohle uz nevim co bych vtipnyho opacila:)

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
nic v poho :))

zorka
27. 01. 2006
Dát tip
:-)) ***

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
dík holka :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru