Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

IQ test

28. 01. 2006
2
2
4869
Autor
Nickyx

Při tomto testu v žádném případě nepoužívejte násilí, mohli byste si ublížit!!!!!

 

Aby měl tento IQ test smysl, je naprosto nutné spolupracovat. Fajn, šou může začít.

 

Zahřívací kolo: Přečtěte si kondolenční lístek a zasmějte se mu.

 

Pokud jste to zvládli, jste úplně blbí a máte hodnotu IQ pod bodem mrazu a nemáte tudíž u tohoto testu co dělat.

 

Úkol 1: Prstem levé ruky se dotkněte špičky svého nosu a ruku držte stále ve stejné poloze a nehýbejte ani s prstem. Ták, správně. Teď dejte prst pravé ruky na špičku svého nosu, aniž byste s levou rukou cokoli udělali.Máte na to 20 sekund. Stopuji, start bude, když řeknu teď. Teď!

 

Stop! To sice nebylo úplně dvacet vteřin, ale nevadí…Pokud jste při prvním úkolu odtáhli hlavu a pak si na špičku nosu dali prst pravé ruky, máte IQ vyšší než hodnotu pokojové teploty. Můžete tedy pokračovat v testu.

 

Úkol 2:  Nyní dostaňte svá chodidla na prsty, ne ovšem na ty na nohou, aniž by se přitom pokrčilo 1 či více kolen J.

 

Jestliže jste řekli osobě poblíž, aby k vám přišla po patách (nesmějí se pokrčit kolena) a buď donesla rybí prsty, nebo přišla bez nich a omdlela před vámi, a pak jste konečně skočili  nebo jiným způsobem se dostali bez pokrčení kolen na ty prsty, máte IQ vyšší než člověk se smrtelnou horečkou a postupujete dále.

 

Úkol 3: Přesvědčte vašeho známého, katolíka, že evangelické náboženství je lepší než katolické. Pokud takového známého nemáte, zkuste zajít do kostela a tam počkat, až skončí mše, a proveďte daný úkol s náhodným katolíkem.

 

Pokud jste tento úkol neprovedli z toho důvodu, že katolíka nepřesvědčíte, máte IQ vyšší než hodnotu teploty, při níž se ničí virus HIV. Bravo, postupujete dále. Jestliže se vám ale katolíka podařilo přemluvit, utíkejte se mu okamžitě omluvit a pak se hned běžte zapsat do Guinessovy knihy rekordů.

 

Úkol 4: Pokuste se, pokud možno bez vrtačky či podobného přístroje,  nasadit si do hlavy brouka.Máte na to 2 minuty.

 

Jestliže jste si i s tímto úkolem poradili (třeba, když jste si řekli JSEM TLUSTÝ/Á), máte IQ vyšší než trabant jedoucí maximální rychlostí, navíc ještě z kopce s klesáním 12%, a tím také postupujete k pátému úkolu. 

 

Úkol 5:    Bez použití kalkulačky, psací potřeby, či snad cizí nápovědy spočítejte, kolik je

(2•0,781:5)2  .

 

Pokud jste dosáhli výsledku 0,09759376 a tím i  překonali i 5. úkol, opravdu vám gratuluji. Máte IQ vyšší než hodnotu maximální rychlosti neporouchaného Pendolina na trase Praha – Brno a také vyšší než samotný tvůrce tohoto IQ testu, a test proto z pochopitelných důvodů končí. Děkuji vám za spolupráci.


2 názory

Nickyx
22. 01. 2007
Dát tip
nj, uznavam ze eco asi bylo moc :) dekuji ;)

Není to špatné...je to takové lehce....no...převtipné...

Nickyx
27. 05. 2006
Dát tip
jn...to je škoda...(snad je viditelné, že mé dílo je pouze recesí a tudíž nemíním nikoho urazit :) ) děkuju :)

babka
27. 05. 2006
Dát tip
Bohužel - musela jsem odstoupit hned po zahřívacím kole.

jaza
18. 02. 2006
Dát tip
polovina věcí je na mě moc složitá... doufám že se to nezapočítává do testu))

nie, netreba mi kalkulačku...ja na nej nemam...len si to napisat...;)))...aby sa mi lepsie rozmyslalo;D

Pisces
12. 02. 2006
Dát tip
ale jo, docela dobrej nápad :-)

Nickyx
12. 02. 2006
Dát tip
:))) díky moc :)))

a mobil sa ráta???ak nie, ja by som to dala, ale by mi to trošku trvalo...;DDD

Nickyx
11. 02. 2006
Dát tip
ne, ani kalkulačka, to by pak bylo IQ daného přístroje :)))

deedee
06. 02. 2006
Dát tip
piš smutné věci, když je ti smutno... sice to není úplný ideál a nic to nevyřeší, ale... není to úplně špatné tohleto, ale jakoby tomu něco chybělo. jako oříšková čokoláda bez oříšků:-)

Nickyx
06. 02. 2006
Dát tip
mám rád mléčnou...:)))

Nickyx
02. 02. 2006
Dát tip
děkuji za objasnění...

chaImin
01. 02. 2006
Dát tip
nebylo účelem mé kritiky vyvolat tohle, ale pouhopouze sdělit můj dojem (a jpochybuju že jsou v textu nějáké urážky, vždyť si nenapsal ani iniciály 8^))

Nickyx
29. 01. 2006
Dát tip
Děkuji za názory. Psal jsem to se smutkem v duši, snažil jsem se aspoň trochu přijít na jiné myšlenky. Omlouvám se, že se to moc nepovedlo.

Háber
29. 01. 2006
Dát tip
hahaha

chaImin
29. 01. 2006
Dát tip
připadá mi: celé to dílo je tu proto, aby se do něj daly nacpat hlášky o iq někoho jiného, ne?

Nickyx
29. 01. 2006
Dát tip
tak jsem to opradu nemyslel, ani jsem se nechtěl nad nikoho převyšovat, jestli to tak chápeš, na to nemám...to dílo jsem napsal, když jsem byl psychicky téměř na dně a snažil jsem se potěšit i sám sebe...Omlouvám se, jestli jsem tím někoho urazil, to jsem určitě nechtěl...Ale děkuji za názor

angel_death
28. 01. 2006
Dát tip
Neco je vtipny, ale i hodne trapny. :)

Kandelabr
28. 01. 2006
Dát tip
jestli to mělo být vtipné, tak se to asi moc nepovedlo. křeč.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru