Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O slípkách a královnách

Výběr: Rowenna, dream
30. 01. 2006
13
0
4127

Rezavá vidlička odtikla rok a zabodla se mi do druhýho oka. Podívala jsem se nahoru a viděla jsem nad svou hlavou poletovat tupý nožík. Chechtal se na mě zoubky. Mnohozvíře, co mě obklopovalo, ztmavlo a vklopilo se mi do hrudního koše. Plíce jsem už dávno neměla a srdeční přepážky jsme vybourali. (Předsíně a komory nepotřebujeme, kompoty kupujeme v supermarketu a přezouváme se za dveřma.) Uvařila jsem čaj z marihuany a otrušíku a položila hrnek na zem vedle nočního stolku. Pak jsem spočítala blondýny v naší posteli a udělala jsem šestnáct čárek na pelest. Všechny měly prsa Klaudie Kardinal, nohy Adriany Sklenaříkový a tvuj podpis na břiše. Potěšila jsem umělecký oko pohledem na tu spoustu krásy, udělala jsem pár fotek a potom jsem zatleskala a zařvala: „KŠÁ!“ Rozletěly se do všech stran. Zhluboka jsem se napila čaje a zbytkem jsem zalila fíkus. Potom jsem se šla vykoupat, oholit, vyhladit, promazat a namalovala jsem si na tvář vznešenej obličej královny. Když ses vzbudil, seděla jsem na trůně, kolem krku hermelín a na tváři úsměv. Z dálky se ozývalo nazlobený kvokání a vyplašený plácání křídel a k zemi se sneslo jedno slepičí pírko.


wedle_vazy
04. 02. 2006
Dát tip
**

jo.

Simonides
30. 01. 2006
Dát tip
*

Háber
30. 01. 2006
Dát tip
no teda... fajn... ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ to je to pierko

Astalavista
30. 01. 2006
Dát tip
No, máte to doma pěkné... popravdě jsem si chvílemi připadal, jako bych vypil ten tvůj čaj:))

Petrusha
30. 01. 2006
Dát tip
mnohozvíře a čajíčky z marjanky ?

Honey_
30. 01. 2006
Dát tip
Působivé:)

Rowenna
30. 01. 2006
Dát tip
to je výborný, ty se propracováváš k takový dokonalosti, že se tají dech...

Diotima
30. 01. 2006
Dát tip
kšá :-)) TIP jak hrom

Zbora
30. 01. 2006
Dát tip
t.

Milly
30. 01. 2006
Dát tip
Líbí se mi docela, jen mi to přijde trošku nedotažený, ale dobrý :-)

Eva_S
30. 01. 2006
Dát tip
....

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
héézký *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru