Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Les

21. 02. 2001
3
0
1810
Autor
Mea

Stál tiše uprostřed temné místnosti, slyšel jen vichr co si venku s listím pohrával, viděl paprsky světla prošivší mezi okenicemi a cítil ten chlad co všechno kolem obepjal. V tom domě kam nikdo nesměl, kam nikdo nechodil, v tom domě v lese, květinami zarostlém tam on tiše stál, jen tiše stál a věčně přemýšlel. Když přišla noc a ptáci zpívat přestali, ptáci co neslyšel, když unaven byl myšlenkami, stáním, světem za okny, uléhal na polštáře prachu, pod roušku pavučin, dlouho usínal a snil, v tom domě, v domě kde nejsou sny.
Bones
13. 10. 2004
Dát tip
to je fakt pěkný!

hezky to zní......

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
prošivší: jakože prošívajíce deku....atd. :o)))) nebo je to překlep: Protivší: proti všem a nebo proti vším... něco jako repelent...

Mea
10. 09. 2002
Dát tip
:o))) to je prvni co jsem vubec napsal, he :o) tak je to takovi ... prosivsi :o)

Nuitík
10. 09. 2002
Dát tip
mně je to jasný, moje první jsou tfůůůůůůůůůůj :o) tohle se dá alespoň číst :o)

miklunka
12. 08. 2001
Dát tip
krásný...tip!

Zolo
27. 02. 2001
Dát tip
Lepší než cokoliv, co jsem kdy udělal, ... *

dablik008
24. 02. 2001
Dát tip
prosivsi...hmmmmmmmmmmmm....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru