Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozprávka č.2

02. 02. 2006
5
9
4818

a toto je tá druhá rozprávka

Hmla sa vznáša nad krajinou,
kde vyrieknutých bolo toľko slov,
kde všetci teraz utekajú
sebe i svojmu raju.

Nik pri reči nehľadí do očí,
a keď sa ti pozrie, tak vidíš, že celý svet sa mu točí,
a predsa nemá čas,
ani na vás, ani nás, zas.

Ideme všetci hmlou, stratení,
zatratení i vrátení,
ideme cestou života,
hrá nám pohrebná nôta.

Pohreb síce ešte nemáme,
ale onedlho nás už nesklame
a my si nájdeme najrušnejšie miestečko,
kde na večnosti už leží kde čo.

Vystrieme unavené duše,
telo nám tam niečo kúše,
nám, stoickým, to už nevadí,
keď o nás pár zúbkov zavadí.

A tak v centre diania,
nám ešte aj pobyt zdania,
aby sme si kosti nechali rozkladať,
radšej už necháme všetko takl.

Plní síl potom vstaneme,
ale len ako bytosti nemé,
bez hlasu i reči,
to teraz vraj frčí...

...ako chodiace mŕtvoly.

9 názorů

(pieseň mám rada :), som nevedela, že je od Cranberries, takže dík :) )

no neviem :) pieseň by šla, ale moje zombie nie sú také :)))

guy
28. 02. 2008
Dát tip
takhle nějak? :-)

som rada, že ťa zaujala;)

krasne hebce a podmanive hrbitovniiiiiiii...

dosť;) strašne ma to bavilo...som mala taký zlý úškrn, keď som to robila...a mám rada najmä jej záver... Vystrieme unavené duše, telo nám tam niečo kúše, nám, stoickým, to už nevadí, keď o nás pár zúbkov zavadí. ...no nie je to dosť podarené...mňam, mňam...;) ako to teraz frčí...tí jo...ja som nebola úplne blbá...:DDD mne sa to ráta:D ja mám svoje veci naozaj rada...až na pár zo zbierky Bolesť...tie sú aj v hlavnom zozname...k tým sa prepracuješ...tie..sú iné... a občas som sa dobre vedela vyblbnúť...aj v KRVI...to je presne ten štýl pesimizmu a depresie, ktorý si tak rada vychutnávam...plnými dúškami...možno nevieš, čo mylím, možno hej;)

fajo
24. 02. 2007
Dát tip
táto je nasiaknutá realitou..či sa mi to zdá?)

počkaj, si zrazu skočil...čo si pochopil? toto bola zlá rozprávka:D a tak som sa na nej schuti zabávala:D

fajo
24. 02. 2007
Dát tip
Ti tu napísali,že tá prvá bola optimistickejšia..myslím,že hlavne rozprávkovejšia..až teraz mi došlo..to je tým vedením..ešte stále)

tak tak. nikde nás nenechaj na pokoji!*

Nickyx
12. 02. 2006
Dát tip
souhlasím...ta 1. byla optimističtější...

boli napísané za sebou...a to bola len gradácia...;)) proste také dobré ránko som želala svetu;)

ako si myslelo tú otvorenosť???

a ja mám aj veselé básne...napr. Nezmysly I. (existuje aj II., ale tie už nie sú až také dobré;) )...a no, puberťáčka síce možno som, ale život nevnímam takto čierno-bielo...vidím aj veľa odtieňov šedej...ale aby som sa priblížila skôr k tej belšej, tak preferujem vypísanie svojich problémov, starostí, neporozumenia...v svojich básňach;)...preto to občas pôsobí tak deprimujúco...ale pomáha to;)

Fil
02. 02. 2006
Dát tip
konec je čupr před tím jsem se ztrácel. Každopádně pod slovem rozprávka mám z dětství zafixován večerníček jak tam jde ten děda a rozsvěcuje hvězdy na nebi a pak tam sne ten jeho psík:-)) Už si začínám zvykat, že úsměv v Tvých verších nenajdu, ale to je taky dobře-všichni se smát nmůžem, že usmátý_autore:-) A jetě k poetce, tu první jsem nepochopil,ale to mě se stává často, ještě do auora nevidím, ale až uvidím, až uvidím....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru