Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už to ví

06. 02. 2006
8
1
4345
Autor
Incognito

Pokud by chtěl někdo i slyšet, tak můžete stáhnout odsud: http://mujweb.cz/www/Incognito/už%20to%20ví3.mp3

Svět byl růžový
slunce svítilo
ona nesmělá, přesto troufalá
se hnala za tím svým

 Už si bláhová
vysnila "bylo nebylo"
však kde nic tu nic
přepadl ji splín

 Ví, už to ví
všechno není, jak se zdá
Ví, už to ví
už není malá princezna

 Svět je barevný
slunce svítí dál
ona zklamaná, přesto smířená
svým osudem proplouvá

 Proto zpívám vám
kdyby se někdo ptal
že tahleta holka bláznivá
už si nic nenamlouvá

 Ví, už to ví
všechno není, jak se zdá
Ví, už to ví
už není malá princezna
...


1 názor

nie je zlá, dobre sa počúva...ale nie je až taká úchvatná;)

moc moc moc hezká písnička!!!! doubletip**

guy
18. 04. 2006
Dát tip
je příjemná, barevná, velko-princeznová *

Čumák
07. 04. 2006
Dát tip
jako báseň by se mi to asi nelíbilo. ale jako písnička je to hezký. určitě *

Incognito
02. 04. 2006
Dát tip
Díííky. ;-) Zvláštní (ale vlastně normální), jak se každýmu líbí něco jinýho. Někdo říká, že tahle není dobrá, někdo zas něco jinýho... ;-)

Kaderas
01. 04. 2006
Dát tip
tohle mě dostalo....vážně TIP

Odborník nejsem ani hrubým omylem, děvče...:))) Jen mám naposloucháno. Na toho opeřence mrknu, moment..:)

Incognito
17. 03. 2006
Dát tip
Pod pedagogickým vedením sice nejsem, ale zpívám v kapele, dřív léta ve sboru a tak...snažím se s hlasem pracovat a zpívat jazz a blues, to je mým snem. ;-) Nu a na kytaru jsem pouhá amatérka, samoučka, takže nic extra, nu. Vypadá to, že jsi odborník, mohla bych tě poprosit o zhodnocení jinýho mýho dílka? Vlaštovka(nahrávka) ...troufla jsem si ji totiž poslat do soutěže o písničku pro dětský sbor (ten, kde jsem léta zpívala;-), tak jsem zvědavá, jak s tím dopadnu.

*vím houby, ne hobby

No, a jak jsem si tak poslechl tu akustickou verzi... Je tam sice akordů víc, ale v podstatě jsem se trefil. Nedržíš rytmus, polykáš koncovky, že byl text dřív než melodická linka z toho čouhá jak sláma z bot... Ale stejně - zajímavá barva hlasu. Nijak oslnivá, ale hebká. Vyšší polohy ti absolutně nesvědčí, a hloubš tuším spíš tendenci k recitativu, na druhou stranu vím hoby, jestli s hlasem pracuješ, nebo jsi jen nadšený amatér. Rozhodně doporučuju zkusit pedagogické vedení, a věnovat se některému z klasičtějších žánrů (jazz, blues). Asi na to máš. (a nebo já mám uši k ničemu, to je taky možný...)

Incognito
17. 03. 2006
Dát tip
Díky za držení palce, Pišto. :-) Však já vím, že nejsem nějaká supr textařka...ale potěšil jsi mě a pobavil. ;-)

Tak... Teď tě můžu stoprocentně ujistit, že minimálně u mě máš za tuhle reakci deset kladných bodů navrch. Podle textu jsem soudil, že jsi jedna z těch desítek zdejších - promiň mi to slovo - pipinek, co na jakoukoli negativní kritiku křičí: Ale já to tak cítím, a ty to nechápeš!!! A ono ne. Málokdy se mi stane, abych se tak rád mýlil, jako teď. A moc rád věřím, že chceš umět skládat líp. A že to zkusíš. Držím palec.:) P.S. Netextoval jsem dlouho, jen nějakých pět let, ale přesto ti můžu říct, že proti mým prvním pokusům je tohle klenot...:) (ale pssst, nikomu neříkat! :) )

Incognito
17. 03. 2006
Dát tip
Díky za návštěvu, Pišto. Máš pravdu, že slova nic moc a že český mainstream stojí za starou bačkoru. Věř, že bych ráda uměla skládat lepší texty. Třeba se k tomu jednou dopracuju. ;-)

Tedy jako text je to hrůza, na druhou stranu je třeba přiznat, že v současném českém mainstreamu... ono by to zapadlo do řady.:) Ještě zkusím muziku. Doufám, že to nebude dvouakordové drnkání s nyvým hláskem mladičké bludičky.

čouhán
12. 02. 2006
Dát tip
Teda musím se přiznat, že tahleta Tvoje poslední písnička mě vůbec neoslovila - ani text, ani hudba (bez ohledu na předchozí kritiky). Zpíváš stále krásněji, ale přesto mě to zklamalo. Nenech se ale v žádném případě odradit! Máš na víc.

Incognito
12. 02. 2006
Dát tip
Díky, nenechám... ;-)

jaká je to kapela? textů musíš napsat spousty, než začnou za něco stát, to se nedá nic dělat. Například teď poslouchám nový cd od Tomana a lesní panny z Blovic, a je to dost dobrý...znáš? jdu si poslechnout tuhle tvojí...

Incognito
09. 02. 2006
Dát tip
Nene, Tomana atd. bohužel neznám... ale můžu poznat. ;-) Kapela? Myslíš ta, kde jsem? No, těžko říct, teprve začínáme...a styl je to něco mezi funky, soulem a tak...s těmahle mýma pokusama o folkový písničky nemá nic společnýho. ;-)

jo, dík.U nás na půdě taky začíná jedna kapela...takovej bigboš :o) hraje tam můj synek. Tak mě zajímá konkurence :o)

Shammann
08. 02. 2006
Dát tip
oukej tak po poslechnutí tip dám:-) docela dobrej hlas a tak, zní příjemně... (dík katugiro)

Incognito
08. 02. 2006
Dát tip
Jé, tak děkuju moc...jen škoda, že i ten text nestojí za poslechnutí... ;-)

Dickers
07. 02. 2006
Dát tip
Ahojda In:o)Heleď, možná tě tady rozcupujou, ale já si to parkrát poslech a klobouk dolů. Skvělá.pac Tip* a líbí se mi na tobě, že každá tvoje nová písnička je nová a zajímací. Učíš se, ale za tohle bych se nestyděl- Je to nádherný.

Incognito
07. 02. 2006
Dát tip
Jupííí, aspoň jeden tipík. Ještě jednou ti Ď. :-)

Dickers
07. 02. 2006
Dát tip
To bych byl asi cvok, kdybych neposlal tipa:o)Líbí a basta:)Mě jo a moc.Za málo, ty si tip zasloužíš.

katugiro
07. 02. 2006
Dát tip
Shammanne, stažení téhle nebo Vlaštovky litovat nejspíš nebudeš... text sice nestojí za moc, ale poslouchá se (Incogni)to krásně. *

Shammann
06. 02. 2006
Dát tip
asi nebudu stahovat

Richiee
06. 02. 2006
Dát tip
Svět, princezna, slunce svítí dál - tři indikátory naprosté zbytečnosti textu. Dal bych tam ještě láska k šišce a bude to celý. Pfuj Taufel s vodpuštěním vašnosto.

Eidam
06. 02. 2006
Dát tip
mrknu.....mě to nic nestojí :)))))))))))

Incognito
06. 02. 2006
Dát tip
No dobrá pánové... když nelíbí, tak nelíbí...co nadělám...

Eidam
06. 02. 2006
Dát tip
folk moc nemusim teda.......ale...hlas máš dobrej. hlavně se na to nevykašli.

Incognito
06. 02. 2006
Dát tip
Eidam: díky...neboj, nevykašlu...

Richiee
06. 02. 2006
Dát tip
Doporučil bych jiné texty, ten hlas má totiž daleko větší potenciál než slova.

Incognito
06. 02. 2006
Dát tip
Richiee: hmm...já vím, že skládat slova moc neumím...jsou to jen takový pokusy, mno...

Richiee
06. 02. 2006
Dát tip
Sežeň si kapelu a někoho, kdo to umí. Ten s tím hlasem se dá taky ještě hodně pracovat a věř, že vím, o čem mluvím.:)

Incognito
06. 02. 2006
Dát tip
No, díky za rady...kapelu už mám, hrát fakt umí a s hlasem pracuji a učím se, jak to jde. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru