Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hurá, ušetřím

08. 02. 2006
0
0
2273
Autor
Nickyx

opět...předem: nezlobte se prosím, že jsem použil v zájmu realistického vystižení pár hrubých výrazu (zvlášť za ten poslední se omlouvám...) snad pochopíte na co tím \"dílem\" narážím...

Čtu noviny. Topení elektřinou a plynem zdražilo víc, než lidé čekali. Jo, no, taky sem si všim. Tři stovky měsíčně vypláznu jen za blbý vytápění baráku - NAVÍC. Tak to už se těším na léto, to aspoň něco ušetřím, bydlíme u řeky, takže se o vytopení domu nemusím sám starat. Jenže teď je zima... Už vím, budu topit odpadky, jako minulou zimu. Vždycky máme přecpanou popelnici, že kdybych potkal našeho obvodního popeláře, asi zdrhám rychleji než ten zajíc, co ho žena včera tak skvěle připálila. A to sem se s tím lovením tak nadřel, navíc mě mohli chytit...Jenže ty odpadky děsně smrdí. Loni mi soused zato, že sem furt, i přes jeho stížnosti, topil odpadem, rozbil reflektor na mé drahé stodvacce. Hajzl, jsem mu za to rozflákal okno do kuchyně. Pak už si nestěžoval, protože ho hned další den museli odvézt do nemocnice. Prý se málem udusil, protože měl jakési astma, nebo co. Jo jo, já říkal, že ty železárny, v nichž zamlada pracoval, ho jednou přivedou do hrobu...Ale, teď mě tak napadá, že si nechci ty nové sousedy ještě znepřátelit, co kdybych ještě něco potřeboval? No jasně, nedávno sem čet, že se prý začíná topit nějakou pšenicí, nebo co, že prý je toho nadbytek a že se to vyplatí. Super, konečně jsem přišel na to, jak ušetřit. Hehe, ty černé tlamy aspoň nebudou tolik přibývat...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru