Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty!

24. 02. 2001
6
2
7400
Autor
papouch

Ty! Ano, Ty s tím nosem! Ty, co ses mi vlastně ze začátku vůbec nelíbila! Aledyť aledyť seš krásná, černovlásko. Jo! Ty! Jo, Ty s tím nosem! Hej, Ty! Se usměj! Sakra, nekřeň se, ale usměj. Jinak nevytvořím už ani další řádek

2 názory

tyzik.cejka
20. 11. 2013
Dát tip

ta hollka byla hodně nechapává no cuž


Jerry_Shit
22. 06. 2007
Dát tip
Je vidět (podle pokračování v tvorbě), že se usmála. :))) Tahle je tak spontánní, až se mi líbí! :))))))) *********

Miaa
16. 05. 2005
Dát tip
myslím, že je to dobrý zlepšovák nálady pro každého, kdo si to přečte a doufám, že se to i s tím úmyslem psalo.Líbí moc:-)

Dabi
09. 03. 2002
Dát tip
Pěkný :o) t*

Sala
03. 03. 2001
Dát tip
TY! A no! Ty, v tom kalendáři :-))) Ty s tím ptačím nosem! ...zobu z ruky za úkosem :) a navíc se i pobaveně křením :-)))))))

Silly
01. 03. 2001
Dát tip
něco ve mně při čtení začalo vibrovat, takový pocit.... zvláštní, z hloubky (nejsou ta slova začarovaná?)

papouch
27. 02. 2001
Dát tip
nééé, zelená nééé :-) .. i když.. bůhví, co mě zase rafne příští tejden :-))))) ...nééééééé.... nic za ničím nehledejte, je to psáno po pátém paňácovi ferneta ve vyhlášené brněnské Charlie's Hat a vůbec .. to čovek nemůže napsat něco, aniž by to hned fšichni nezačali brát osobně? Dyť so jsou jenom takový sranďůfky :-))

Falka
27. 02. 2001
Dát tip
zollimeleon, jééééé :o)))) Těššíííím na zelenou :o)))

Mahoney
27. 02. 2001
Dát tip
asi tě zklamu ač se to nezdá mám mužskou tlamu :-))

Naso
27. 02. 2001
Dát tip
Ako prichádzajú básnici k nápadom!!!

zolli
27. 02. 2001
Dát tip
Co jakej zollimeloun? Žádná zelená nebude a černá taky nééé, už zase pomalu, pomaličku světlám!

racek
27. 02. 2001
Dát tip
Ale, Papouchu, vždyť proč za tím ženy hledají něco víc, všechny by chtěly být milovány...a některé od Tebe...

Vio
26. 02. 2001
Dát tip
Brácho? Až budeš mít komunikativnější náladu než v sobotu v noci, tak mi to budeš muset vysvětlit ;-) Falčí, s tím jarem jsi to přehnala. Podívej, co to s náma dělá v únoru ;-)))

Vojtek
26. 02. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))

Falka
26. 02. 2001
Dát tip
Vio: Lepší než mít zmrzlý studený šumášek je, když ti ho někdo může zahřát... :o)

zolli
26. 02. 2001
Dát tip
Si mysliš, že se budu donekonečna přebarvovat jak chameleon, než si mě konečně všimneš? :o)) A co zelená, ta by se nelíbila?

alina
25. 02. 2001
Dát tip
:o)) jů, bráško, to je miloučký! A veselý! :o)mňau

Falka
25. 02. 2001
Dát tip
:o)))) A nemyslíš, že když se kření, že je to hezčejší?

tečna
24. 02. 2001
Dát tip
jee, taky mam nos ! )

Dědouch
24. 02. 2001
Dát tip
kerá, ta s tim knírkem?....To bych moh bejt já §§§

racek
24. 02. 2001
Dát tip
Nos má každá, a barva vlasů není problém...Ale uznávám, že proti Dědouchovi nemá žádná šanci,bé,bé...Jinak vidím Papouši, že pole Tvého zájmu je opravdu široké: od zrzečky v šalině až po černovlásku s nosem---aco teprva bez nosu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru