Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paní Fixa na houbách

13. 02. 2006
18
3
4986
Autor
Eidam

jedna starší, trošku upravená..... někteří četli :))

O fixe a Balónku

Za deseti řetízkovými kolotoči a devíti zvonkovými dráhami a osmi maringotkami s cirkusáky a sedmi statečnými krotiteli lvů a šesti invalidy z cirkusu Ubrousek…....... žili Balónek a Fixa..Paní Fixa byla v nejlepších letech a velmi se těšila na nějaké dobrodružství.Z továrny vyšla něco málo před nedávnem.Pobývala v domě bohaté rodiny , kde se jí ale vůbec nelíbilo a proto odletěla na plechovce fazolí (byli to Bonduel…..znáte to …a skákali nejvíce kukuřice… a hrášky s cibulí atd.) až za šesti invalidy z cirkusu Ubrousek.Tam se potkala s Panem Balónkem, který už nebyl nejmladší a v některých místech jeho PVC složení to už už vypadalo na pěknou šlamastiku.Jenže za těžce vydělané peníze si pan Balónek nechal udělat novou plastiku, neboli takzvané přelisování, což mu náramně prospělo.

A po pár týdnech strávených v lékařském prostředí se Pan Balónek těší dobrému zdraví, oplývá velkým optimismem a nesmírnou energií.A tak……..spolu s Paní Fixou avšak i bez ní zažívají spoustu dobrodružství.A zde je první z nich….

 

 

 

 

Paní Fixa na Houbách

Tento příběh se odehrává v době staré jako samo lidstvo ba možná ještě starší.Bylo 6.října roku 1972 a paní Fixa se rozhodla, že je krásný podzimní den a že by se hodilo kdyby pana Balónka příjemně překvapila krásně vonící smaženicí.A proto se hned oblékla do hnědé plastikové róby (to aby jí nebylo vidět jak se tak slangově říká na pencil),nasadila si červenou plastikovou čepičku, ta v tom roce řádně frčela a vydala se směrem k lesu.Když přišla na okraj byla již dosti unavená. To víte je to přece jen kus cesty.Tak se rozhodla, že si chviličku odpočine. Opřela se o strom a tiše oddychovala.

Když po chvilce pohlédla do hustého křoví celá pookřála.Jakési malinké houbičky se na ní vesele usmívaly. „Ha ha há“ volaly kloboučky .“To budou ty pravé veselé houbičky“ řekla si paní Fixa. Ukončila svůj krátký odpočinek a dala se do sbírání.Rozhrnula hustý keřík „A jé je“ řekla z úžasem „tady je ale veselých houbiček“ a dala se do trhání.Košík byl za malou chvíli naplněn po okraj.Honem honem spěchala domů. Musí stihnout smaženici dřív než se pan Balónek vrátí z pouti.On tam totiž pracuje na plný úvazek, tedy je tam úplně uvázán a posléze prodán třebas nějakému malému chlapečkovi. Chlapeček má z balónku velikou radost a tu náhle se mu pan Balónek vysmekne a vrací se ke svému zaměstnavateli. Ve tři si orazí píchačku a vesele si to prdí domů.Mezitím si paní Fixa vytáhla svou oblíbenou knihu o vaření a v hrnci to začalo klokotat.Malebná vůně začala volně proplouvat chalupou.Vše vyšlo na jedničku. Pan Balónek si to připrděl přesně včas.Na stole již bylo prostřeno a z talíře vesele štěbetaly houbičky „hi hi hi“.

„Šmahula“ vyhrkl ze sebe dojatý Balónek.Zasedli ke stolu a začali hodovat.Klepání lžiček bylo slyšet na míle daleko. Jen tu a tam se z chalupy ozvalo hlasité „Pffffffffssssssssssss“. To bylo tehdy kdy si pan Balónek dojetím proprděl židli.


3 názory

Honza_Princ
12. 12. 2011
Dát tip
nebude první :)

Eidam
12. 12. 2011
Dát tip
udělám dílo co bude jenom poslední řádek :D

Honza_Princ
12. 12. 2011
Dát tip
měl bys psát víc brzo tě řekaj originální pohádky pro děti s ilustracema (poslední řádek samo hroznej)

Eidam
20. 03. 2006
Dát tip
děkofalá :)

Martinka_M
19. 03. 2006
Dát tip
Hezké, vtipné, prostě LÍBÍ se mi to:oD

blekota
15. 02. 2006
Dát tip
:o)* ..a...hajajá:-)

Sarmi
15. 02. 2006
Dát tip
To je supéééér :-)))

Eidam
15. 02. 2006
Dát tip
blekota: hajajá ....přijde :)) )Ď Sarmi: zdar parde :)

staré jako samo lidstvo ba možná ještě starší.Bylo 6.října roku 1972 hehe;) *

Eidam
14. 02. 2006
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))

Eidam
14. 02. 2006
Dát tip
děkuju a dobrou noc.

Sarrah
13. 02. 2006
Dát tip
to je krásné......Fakt....krásné....poutavé, veselé a s nápadem.....přečtu dětem :o)))) TIIIIP****

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
děkuju :))))

Sarrah
13. 02. 2006
Dát tip
Eidame...už vidím celou knížku v tomto stilu.....*** snaž se :o)

K_Anče
13. 02. 2006
Dát tip
cha cha :)

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
Sarrah :co by potom s těch dětí vyrostlo, kdyby četli tohle? :)))))) Hoj Ančo.....už makáš? :))))....já jo :))))

Anyz
13. 02. 2006
Dát tip
fakt krasny vesely houbicky:)

Háber
13. 02. 2006
Dát tip
vyšla paní Fixa na kopeček, udělala hovno jak domeček, hovno bylo malováno, porculánem vykládano... jojo... taky to znám)))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
teď neroustou :(((( :D

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
Habí: tak to napiš :)))......uděláme kolekci pohádek :)

Anyz
13. 02. 2006
Dát tip
ale porostou :)

Háber
13. 02. 2006
Dát tip
...to mi vykládal muj nebohý děda... tohle, co jsem napsal... jo ... on byl z Čech... a ješte taky tohle: Chumelí se chumelí, padá snížek bílý, škrabeme se v prdeli, máme dlouhou chvíli...

K_Anče
13. 02. 2006
Dát tip
jo, bohužel makám. Vyplňuju tabulky hospodářskýho výsledku zpětně za tři roky a budu tvořit plán na 4 následující... Nechápu, jak sem se k týhle práci mohla dostat... fakt mi to hlava nebere.

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
Háber: já měl zase dědu z Košic (Poľov) :)) Ančí: ten dělá to a ten zas tohle :))

Loutka
13. 02. 2006
Dát tip
jenom by mě zajímalo co ten pán dělal na tý smaženici potom, to by chtělo dorobit, jina ta ženská dobrej vkus, pár slov bych možná vypustil a chtělo by to pokračování ale jako úvod do epilogu pana fixy ok*

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
Lou: mno asi něco bude :))) uvidíme... .....poslední dobou nejni nálada....moc chlastám a tak různě se stávám zrůdou ..... znáš to.

Print
13. 02. 2006
Dát tip
Ale no tak...:-))*

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
Print: ale jo ...

No ty si asi taky kus woa:) jestli mi nasareš pošlu ti pohádku o zlejch vochumurkovejch skřítcích co sem psal ve škole:)

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
haha .........tak to tě asi naseru :)))

v malé chaloupce s talířem smaženice, balonek prdí:)

v malé chaloupce s talířem smaženice, balonek prdí:)

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
hahaha :)))

Micro
13. 02. 2006
Dát tip
Fakt pěknýý :) *

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
Micro: prdlajs :) pssssst .........................ale děkuju :D tulli tuli: mě se směje skoro každej :)))) ................taky děkuju...

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
anni: Ď

Vampi
13. 02. 2006
Dát tip
Musím uznat,že sem se u některejch pasáží fakt zasmála.A to mám dost blbou náladu.Hezký:) *

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
Vampi: děkuju :))

Eva_S
13. 02. 2006
Dát tip
až se mi chce plakat....:))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
to je tak hrozný? :))

Eva_S
13. 02. 2006
Dát tip
no tak....de to nooo....dyť taky nakonec neslzim....:))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
:))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
děkuji Lady :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru