Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

a když to vůbec není k smíchu 2

15. 02. 2006
8
0
2439
Autor
Bezinka

a když to vůbec není k smíchu

 

směj se

<že už ti zase

teče do bot>

 

směj se

nic neřeš

<nech to tak>

 

a možná

<začni znovu

věřit>

 

 věřit

<na zázrak>

 

 


Ano, to je ta správná cesta...*

exorcista
20. 02. 2006
Dát tip
krásná lehoučká náladovka, ukazuje vše a nic nezastírá, psané klidným a hladivým způsobem... ...a na téma které není nikdy pozdě připomenout... ...nemohu než zatleskat :)

elfka_Sea
18. 02. 2006
Dát tip
věřit na zázrak.. věř a víra tvá tě uzdraví..*t povedená.

Bezinka
16. 02. 2006
Dát tip
Maxima : díky, že to píšeš, a věř (či nevěř)... o to právě vůbec nejde : držet se ostatních.... k tomu jsem NIKDY nesměřovala a nesměřuji.... jen poměřuji jejich a svou cestu.... a hledám plusy a mínusy..... věděla jsem, že tato změna bude zavánět slabostí.... ale zkusila jsem to jako změnu pohledu na věc..... pro tu chvíli mi dokonce přinesla úlevu.... ale pochybnosti se potom vrátily zpět..... ne bolest, která byla předtím..... Píšeš to tak jak cítíš..... a já to beru...... Ono v prvé verzi byla autentičnost prožitku, ve druhé snaha dostat se přes ten bod..... V každém okamžiku života si můžeš vybrat dva protikladné pohledy a tím utváříš vše, co bude následovat.....(i to je otázka víry) A dojit ke konečnému bodu (já tomu říkám narazit do zdi) to je někdy dlouhá cesta (pokud jde o věci důležité). A součátí té cesty je oscilace kolem určitého bodu. Navíc jsem nemyslela víru obecně, ale konkrétní víru v něco či někoho. (To jen pro tebe, ač to mohou číst i jiní..... )

otmar
16. 02. 2006
Dát tip
krásné

Armand
16. 02. 2006
Dát tip
:) * avi

Norsko
15. 02. 2006
Dát tip
já věřím...i na trpaslíky :-)

Bezinka
15. 02. 2006
Dát tip
...tak to ti přeju....:-).....

Petrusha
15. 02. 2006
Dát tip
do topánok mi tečie, to je fakt, neustále takmer a to že mám večne prilepený úsmev tiež dosť ľudí rieši, ale nechápe ... v tomto plus ale toto plus sa bije s mínusom nedefinovateľna ... ale precitnutie nikde

Petrusha
15. 02. 2006
Dát tip
do topánok mi tečie, to je fakt, neustále takmer a to že mám večne prilepený úsmev tiež dosť ľudí rieši, ale nechápe ... v tomto plus ale toto plus sa bije s mínusom nedefinovateľna ... ale precitnutie nikde

guy
15. 02. 2006
Dát tip
no, asi máš pravdu ... ale na pár takových malých si radši věřím pořád :-)


Bezinka
15. 02. 2006
Dát tip
Petrusha... (a možná.... značí že je jisté východisko.... protože v tomto případě jde právě o stabilní víru.... v něco, co už teď mohu nazvat zázrakem..... ale to nelze vysvětlovat).... fakt je, že náboj tohoto konce je depresivní (ad Maxima).... a o to právě jde... ten boj mezi oběma póly, protože topit se v depresi díky víře také není výhra... a ....všem děkuji....:-)

Bezinka
15. 02. 2006
Dát tip
.... k návratu do optimismu by stačilo změnit slova v posledních slokách..... a protože i v životě někdy stačí málo ke změně..... i když jen dočasné....tak změním v pozitivní....ať přináší spíše úsměv.... toho je třeba všem víc..... a mě taky....:-)

Háber
15. 02. 2006
Dát tip
smiech je možno ten skutočne tajný recept, ako meniť sv*oj život k lepšiemu, ak prijímaš zlé so smiechom... dobré, že to tu je

vesuvanka
15. 02. 2006
Dát tip
ano, věřit na zázrak - kéž by se stal.... TIP

Pulcik
15. 02. 2006
Dát tip
mno..o cos veselejší... a říkám...tož baže =p

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru