Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SKA Klub

15. 02. 2006
1
6
7836
Autor
jaza

Věřím, že tento styl má i v literárních kruzích spoustu příznivců—pravda, díla s touto tématikou se objevují velice zřídka, pokusím se tedy alespoň shromáždit všechny přátelé: druhé doby, kouření zakázaných látek, barevných šatů, sluníčka…)))


6 názorů

petrus
12. 09. 2007
Dát tip
hahah:)

orbital
07. 07. 2007
Dát tip
lighthouse: rád bych, ale si mi to nevyjde... jestli tam pojedeš, tak si to pořádně užij ;)

Friday
06. 07. 2007
Dát tip
neavizujte, ska jde už mimo mě (to se ovšem netýká všechn těch skvělých starých fláků ze studia one nebo trojanu..:) sounds letos ne-e. jediný, kdo mě tam zajímá, je derrick. i když loni tam byla úžasná pohoda

Rabb
04. 07. 2007
Dát tip
no to fakt nejdu.. :-)

lighthouse
03. 07. 2007
Dát tip
nejedete někdo příští tejden na mighty sounds? :-)

petrus
14. 04. 2007
Dát tip
jn!!! Ska-prasupina,Ska-p,Tleskac......samy supr kapely.... my love!!!!!!

Friday
22. 03. 2006
Dát tip
padma: tleskač jsou nesmysl. to tě může bavit podle mě akorát ze začátku.. (jediná, co se mi zdá fajn, je zlodějská...:) a jak vzniklo slovo ska, o tom se vedou dohady a existuje několik různých vysvětlení (derrick morgan to taky vidí jinak..) jaza: jo žlutý paraple je příjemný)

jaza
22. 03. 2006
Dát tip
teďka spíš tu jaga jazzist scénu))) ale mám rád Umbrellu, Persianu, Panteony... od nás Vertiga, FAsty...

Friday
21. 03. 2006
Dát tip
jazo jagist:) a co máš rád ze ska? (cz scénu možná i opomeneme..nebo ne?:)

stihar
21. 02. 2006
Dát tip
mě se Dačice docela líbily - sice jsem tam strávil jenom jedno odpoledne s 2kámošema, se 3l wajna a pár jointama... město jsme si prošli skoro úplně celý, ale nejlepší tam máte stejně ten park... =o)

jaza
21. 02. 2006
Dát tip
hej kámo.... to je úplná tutovka...tam trávíme vesměs celýý léto vždyck za zvuku kytar a omamných tenhlenctěch)))

stihar
21. 02. 2006
Dát tip
to je jeden ze způsobů ideálně stráveného léta =o)

Vampi
21. 02. 2006
Dát tip
No park ru máme fakt parádní:) Tam se dá dělat věcí...:))))) Ale projít město vám nemohlo dát velkou práci,je maličkýýýýýý

Vampi
20. 02. 2006
Dát tip
stihar: no já znám spíš Tomáše..ale o Kubovi vím,že existuje a vím KDO to je:) Dachau...jo,tak tomu tady u nás říkám:)

stihar
19. 02. 2006
Dát tip
Vampi: překvapuje mě, že ho znáš...(věk sedí, brácha taky,ale nevěděl jsem jak se jmenuje) a taky to,že Dačicicm říkáš Dachau (ale zní to poeticky)

jaza
18. 02. 2006
Dát tip
to by bylo zajímavý, ale vzhledem k tomu, že to vychází na nevim asi na středu, ne? tak to pro mě není moc praktický... Stihar--- Horní cerekev znám, ty lidi teda zatim moc netušim---maj jména jak nějaký olympionici)))

Vampi
18. 02. 2006
Dát tip
stahar: kdo by tady od nás neznal Kotyzu:)

jaza
18. 02. 2006
Dát tip
ty ho znáš...jak je starej? já vůbec nevím

Vampi
18. 02. 2006
Dát tip
Ono je jich tu víc.Tohle je Kuba,je mu 20/21 má bráchu Tomáše.Ten pracuje v Jihlavských shopu..pokud teda myslí stahat tohohle Kotyzu:) Ale to asi jo.

Vampi
18. 02. 2006
Dát tip
už si pletu i nicky.Žádnej stahat-----ale stihar:)

jaza
18. 02. 2006
Dát tip
to je na mě asi moc velká záludnost))

Vampi
18. 02. 2006
Dát tip
a nebo ho prostě neznáš:) Neva:) Stejně se v Dachau zdržujou málokdy...

orbital
18. 02. 2006
Dát tip
rebecca13: chtěl bych se to naučit :)) ty jo, když ste se bavili o těch méně známých kapelách, vzpoměl jsem si na Mimorytmus :) je to takové SKA - punk a mají fakt výborné texty! :) třeba písničky tesco nebo buldozer. mají svou stránku na netu mají tam písničky, doporučuju :)))

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
nééé! nikdy, pavý rude(od anglického rude/drzý/) je ve směs impotent))) ska (podlé krátkého úderného zvuku na druhou dobu ktreré vydává kytara)

Che_(ops)
17. 02. 2006
Dát tip
To vi kazdej, podle ceho se to jmenuje... Jenomze ska potrebuje nejakej poradnej naboj, energii, jinak je to jenom utahany reggae...musi bejt poroste Rude(nebo radsi é) A LA MIERDA, REACCIONARIOS ME LA SUDA TODO LO QUE PUEDAS LADRAR SIEMPRE AMÉ LA LIBERTAD
jaza
17. 02. 2006
Dát tip
o těch sem slyšel ono ska přijde dosti lidem ---jako že maj všechny skladby stejný...nejni to lehké))

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
no když se zúčastňuješ takovejch ska akcí to je vždycky tak o tři trička----už se začaly prodávat lístky na MightySounds...nej. ska fest v Evropě----u Tábora, minulej rok

orbital
17. 02. 2006
Dát tip
to je bláto =)) takový maras byl i na Colours of Ostrava. celé tří dny chcalo. a žádné SKA tam nebylo :( to mě trochu mrzelo, protože nebylo na co pořádně zaSKAkat. ale byli tam fun-da-mental a byli naprosto našlapaní !!! podobnou šou jako od nich jsem neviděl!

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
Asian dub tam taky byl,ne?

orbital
17. 02. 2006
Dát tip
jojo, byli hradě :) mačkanice to byla pořádná! čekal jsem od nich trochu víc. možná to bylo tím, že už jsem byl po třech dnech úlně mimo =)) nejvíce mě tam zaujal Štěpán Rak, hrál jako drak. viděl jsem ho tam poprvé naživo, taky velký zážitek. když hrál, tak jeho prsty jen mihaly. je to naprostý kytarový mág!

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
hraješ taky?

orbital
17. 02. 2006
Dát tip
pokoušel jsem minulý rok. chtěl jsem to zkusit... teď už nehraju, jen obdivuju ty co to umí. chtěl bych zkusit něco přístupnějšího jako djembe. ty hraješ?

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
pokouším se naučit se to elektricky-virtuózně....je to dřina, nedoporučuju... ale druhou dobu si taky štěknu rád... ještě hraju šest le t na kláduu ou jázz...

orbital
17. 02. 2006
Dát tip
vím jaká je to dřina pořád cvičit. neměl jsem čas, tak jsem toho nechal, i když nerad... ale hudba je skvělá věc. miluju ji moooc :)) je to jedna z věcí, která mě drží při životě ;-)

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
takovouhle akci připravuju teď s Honzou/viz. autor Dweebp/ čtení s hřmotu kytar a klarinetu a do toho moje prázdná poezie... paráda, třeba si někdy zahrajem! to ukaž, video!

stihar
17. 02. 2006
Dát tip
jestli vám to nevadí,tak se vám sem vsocknu, sice nepozvanej,ale zapálenej do tématu =o) sám sice zvládám tak maximálně nějakou rytmiku na bonga a prskat do didgeridoo, ale jsem velkej propagátor amatérských projektů alternativní hudební scény - sbírám od kámošů CD´s undergroundu, ragga apod. jedný bandě rozhádanejch muzikantů jsem před několika lety napsal pár reggae textů, ale rozpadli se dřív,než vůbec stihli nacvičit vlastní tvorbu a někde koncertovat... ale jiným známým to vyšlo, i když nejsou moc známý a asi o nich nikdo z vás nikdy neslyšel (Mama Earth) až budete někde hrát,tak dejte avi - jestli nebudu moc daleko,přijedu se podívat ;o)

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
tak já sem z jižních čech.. ty tam píšeš že z celejch))

stihar
17. 02. 2006
Dát tip
no, tím bylo myšleno, že jsem schopnej a ochotnej přebývat v podstatě kdekoli... jinak jsem z Vysočiny, ale v Jižních Čechách mám dost známejch (4 roky jsem tam studoval) a občas tam jezdim, tak by to nebyl nijak moc velkej problém...

jaza
17. 02. 2006
Dát tip
klidně to řekni vodkaď si já ti ho neukousnu znáš Dačice---to je na pomezí vysočiny a jč

stihar
17. 02. 2006
Dát tip
Dacice znám - a znám odtud a z jejich blízkýho okolí pár lidí... (Kuba Kotyza, Lubos Zábranský, Verka Hlavácková) já bydlim z 1/2 v Humpolci a z tý druhý v Horní Cerekvi (nejmenaí msto CR) - sorry, blbne mi klávesnice, tak nepísu hácky a carky...

Křídlo
17. 02. 2006
Dát tip
rock steady beat nejlepší ska bylo skinheadský (a wrong'em boyo samozřejmě) ale to už je 20 let v pryč

stihar
17. 02. 2006
Dát tip
rebecca: tak tohle je fakt překvapivej (a dobrej!) nápad, ale ještě nevim jak by se mi to vykrylo s prací. ještě se ozvu... nevim

stihar
17. 02. 2006
Dát tip
ou, to závěrečný nevim tam vůbec nepatří...

tloudev
17. 02. 2006
Dát tip
reb13: na ty rivieraky bych se sel taky podywatt. napis na forum kdy a kde to je pls.

Empty
16. 02. 2006
Dát tip
Tuhle idylku si můžu užívat i bez skáčka

stihar
16. 02. 2006
Dát tip
já si zase můžu užívat idylku jen s tím skáčkem

jaza
16. 02. 2006
Dát tip
uznavám že vždycky to technicky nejde, ale park, kytara, sluníčko má něco do sebe)))) vlastně ve všech rytmech))

Che_(ops)
16. 02. 2006
Dát tip
Co takhle Ska-p, Skalariak? To je takove bezva Rudé Ska :-) Beres taky?

orbital
16. 02. 2006
Dát tip
ska je squelé! :)) Alaska z Francie je super. No viděl jsem Vertigo na živo a nic moc. Zato All SKApone's je paráda :) ...a zelený list taky... =)

sidonia
16. 02. 2006
Dát tip
myslim, ze poradny skacko de i bez tleskace /tj. sou i veci daleko lepsi/ jinaxe teda pridavam tak trochu.. krome barevnejch satu teda mno.. ty jen teda obcas zakazany latky.. hmm.. asi tak jak ty nezakazany, ze ska je od slova skaaaakaaaaaaat

Che_(ops)
16. 02. 2006
Dát tip
jentak si skakat jentak se hejbat jentak se vlnit do rytmu se kejvat jentak si tancit nase vesele ska (Fidel Castro) :-)

stihar
16. 02. 2006
Dát tip
taková diskuze v zimě zvlášť navnadí na iluzi tropickým sluncem prohřáté pláže, plné rytmů příboje, trubek, bubnů, zpěvu a dalších hudebních nástrojů, do exotických odstínů opálených tancujících těl, žhnoucích bongů a širokého sortimentu koktejlů...

malejmedved
15. 02. 2006
Dát tip
nechci rýpat, ale jsou ty barvy ve správném pořadí? (takže rýpám, že?)

to je blbý protože my jsme jen poloviční člen :-)))) protože hulila nekouří trávu, avšak ten zbytek jó a zase děláme čest SKA klubu dyž tuhle v knajpě pustila hulím Tleskače a my teda jako.... tančíly samy :-)) ty jo ska je prostě výborný

Eidam
15. 02. 2006
Dát tip
ty nemusíš Hájku a já zase Ska :))) Ale Tleskač je bezva. :)

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
to je možný... červená bude dole... teď nevim konkrétně, měl sem to udělat black un vajt)))

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
nepotkali sme se tam ještě nakonec)))) ???

hlavně je ta žlutá veprostřed! chjo tak vo hulení nejde tu snad

Rabb
15. 02. 2006
Dát tip
Na Tleskači jsem byl na velice dobrém koncertě v malé vesničce Uherčice, to bylo pogování.. už jen za to SKA se přidám do klubu.. :-))

tloudev
15. 02. 2006
Dát tip
hmm.. neni ska jako ska.

Vampi
15. 02. 2006
Dát tip
zajeďte si na Tleskače do Police na akcičku Punk do Police. Kvalitní i pohodový je to SKA :)

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
ano, známe))) je to kousek

Co to je SKA? Zní to, jako když hejká osel.

Vampi
15. 02. 2006
Dát tip
No,tak je pravda,že každej tomu říká jinak,ale..SKA je trošku jinej hudební styl než hejkání osla..

pain
15. 02. 2006
Dát tip
Yabasta akorat ste se omezili na tleskace. dalsi kdo tomu rozumi jak koza drbani?

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
ááá Méchikó! ska ská)))

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
Jojo, skáčko mám moc ráda!!! Tudle jsem byla na podzim dvakrát na Sto zvířatech a jednou na Tleskačovi a supr!!! Ale nehulim, vadí?? :-)))

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
jé vůbec, já to taky normálně omezuju))) klidně se k nám přidej třeba najdeš nějaký dílo v kupce sena)))

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
ouky douky...přidám se ;-))

pain
15. 02. 2006
Dát tip
a co tů toun? ¨ btw nemas vertigo?

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
na vertigách sem byl naživo... skvělá záležitost--mám studiovku a živák...á Chancers...to moc nemusim až moc rude))

pain
15. 02. 2006
Dát tip
v mp3 je nemas? ja je nemuyu najit. resp se mi nechci hledat meyi vertigem od u2, groove armadou a metallicou:(( pls pls pls

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
na mp3 a jek to chceš provézt?

pain
15. 02. 2006
Dát tip
dc asi nepouzivas ze? via icq? nebo uschovna.cz

pain
15. 02. 2006
Dát tip
tak se na to vyser. dik

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
A neznáte někdo Feher Fekete Kerek? Hrajou sice spíš reggae, ale fajný... ;-)

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
dc - mám ...na thebestofhub--

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
to sem vážně neslyšel, to bude nějaká afrika, nebo kuba, ne?

pain
15. 02. 2006
Dát tip
das mi presnou adr?

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
http://www.bestofallhub.com/

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
Nene, jsou od nás. ;-)) http://www.feherfeketekerek.net/

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
Jé a málem bych zapomněla na Fast Food Orchestra, ty jsou suprrrrr!!! ;-)

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
jj a MC Kary)))---klasika))

pain
15. 02. 2006
Dát tip
no, neco snad jednou potahnu. dik

vidíííš že to de....:))

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
potáhni a pošli to dál

ježiš vona tady zas něco propagovala !!! koukam že klub se rozšiřuje hulila

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru