Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínám

16. 02. 2006
5
2
3292
Autor
Nickyx

Cokoli si přečtete může být použito proti vám. Máte právo si to nechat pro sebe.

Vzpomínám,

 jak jsem si v zimě schválně nebral ven rukavice, abych si dokázal, jak jsem hloupý.

 

Vzpomínám,

Jak jsem vždy rozbíjel zrcátka, abych si dokázal, jak jsem ošklivý.

 

Vzpomínám,

Jak jsem se kdysi rvával s ostatními kluky za pravdu, přestože jsem věděl, že pravda je opačná.

 

 

 

 

Vzpomínám na ty časy, kdy jsem ještě měl rozum…


2 názory

Nickyx
01. 07. 2007
Dát tip
tyjo :) velke Ď :)

silence
23. 06. 2007
Dát tip
* klub :)

Nickyx
02. 04. 2006
Dát tip
:) možná to je ta chyba...:)

Jolana19
02. 04. 2006
Dát tip
vzpomínám, jak jsem dělala tisíc obyčejných věcí s láskou protože byly pro někoho zcela reálně si uvědomuji, že dělám pár neobyčejných věcí a že se u nich strašně nudím a nutím se do nich ale rozum, rozum jsem v tom nikdy nehledala :))

Natali_A
19. 02. 2006
Dát tip
ó. opravdu působivé.

Jsi šikulka...t*

to je dobrý :o)

Nickyx
17. 02. 2006
Dát tip
děékuji :)))

bohužiaľ, musím ti oznámiť, že ho máš stále...a ešte 1 smutnú vec...všetko je z určitého pohľadu pravda, takže si mal tiež pravdu...lenže tú vlastnú;)

Jules_Floyd
16. 02. 2006
Dát tip
hej, některé ty věci sou fakt dobre, ale vedle nich vždycky střelíš takovou bezduchou blbost :o) až se naučíš vynechavat ten plevel, budeš dobrý jak cyp... přeju hodně štěstí, teda.. ale vskutku se lepšíš

Háber
16. 02. 2006
Dát tip
hahaha... vtipné...

já bych to rozvedla (to říkám často :)

deedee
16. 02. 2006
Dát tip
me se ta myslenka hodne libi... nerikam, ze by forma nemohla byt jeste lepsi, ale myslim, ze to neni spatne. ma to napad a jiskru :-)

Nickyx
16. 02. 2006
Dát tip
jagara: :))) Jules_Floyd: děkuji za relativně pozitivní kritiku, opravdu si toho cením Háber: Však víš...Ď woman_who_fell_to_earth: maybe... deedee: ďyki :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru