Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet o znameních

05. 03. 2006
12
0
4156
Autor
Lyrae

Keltská znamení horoskopu: Jedle: Lidé zrození v jedli jsou velice uzavření, působí nepřístupně a pohrouženě do sebe. Ale za odmítavým zevnějškem se skrývá velmi citlivý vnitřek. Jedle si utváří spontánní, emocionální, ba intuitivní prožívání. City jim ukazují cestu, na níž vyrůstají v neobvyklé osobnosti, vybočující z běžných norem. Aby přečkaly i nepříznivé poměry, nepotřebují mnoho - stačí jim naděje a láska. Jejich motto: Chci cítit! Topol: Osoby zrozené v topolu mají všestranné zájmy, jsou to lidé hledající smysl ve všem a všeho, lidé s intelektuálními sklony, nepostrádají však ani praktický realismus. Chtějí přijít věcem na kloub, probádat a pochopit své okolí. Jsou činorodí, duševně čilí a velice učenliví. Za hlavní úkol svého života, za jeho smysl, považují překonávání pochyb. V citech topolům často překáží ctižádostivost, nevypočitatelnost emocí je znejišťuje. Mají pak sklony k ukvapeným závěrům, působí tvrdě a nepřístupně - třebaže si tak pouze chtějí chránit své měkké jádro. Jejich motto: Hledám poznání!

Tvá víčka klidná oči spící

mé smutné vzkazy na chodnících

ve sněhu zmrzlý každý vzdech

polibky touhy na stehnech

 

Jsem jedle náruč rozrostená

čekáním bílá bezejmenná

tys sokol vpravdě stěhovavý

topol jenž listím stíny staví

 

Podivná sešlost našich světů

já bláznivá tvá slova pletu

po ránu svěřuji se snáři

 

Tak dlouhým nocím vlny tiším

tvé větve žiji mluvím slyším

hladím tvé jméno v kalendáři

 


tristes
07. 05. 2006
Dát tip
máš to dovoleno, budem aspoň úchylné spolu :o)

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
to bude těma broukama co ve své hlavě nosíš:) no to mám ale nefalšovanou radost, že jsi náchylná úchylná k mým dílům, to mě opravdu těší:) mám si taky trošku zaúchylovat nad tvými?:)

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
to bude těma broukama co ve své hlavě nosíš:) no to mám ale nefalšovanou radost, že jsi náchylná úchylná k mým dílům, to mě opravdu těší:) mám si taky trošku zaúchylovat nad tvými?:)

tristes
07. 05. 2006
Dát tip
je to fakt krásně přenesený a taky dobrý nápad, já ti nevim, sem teď nějak moc náchylná těmhle věcem :o)

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
jaj, to já nevím, děvče:) ale moc děkuju, tohleto je už naštěstí kapitola života nadobro uzavřená...člověk o kterém píšu sice ne, ale city už nebudou...tak mám radost, že je to aspoň takhle:)

tristes
07. 05. 2006
Dát tip
líbí se mi děsně moc já ti to neřekla? :o)

jaza
13. 03. 2006
Dát tip
áno přesně tak při každém avízu máš dalšího čtenáře)))

Lyrae
13. 03. 2006
Dát tip
Děkuji všem za zájem:)těší mě každý čtenář:) guy: přesně přesně tak, ale zase pak máš jistotu, že už může být jenom líp:) Neuwe: děkuji, vážím si tvého názoru a moc mě to potěšilo, to víš že pochvala od minimálně rovnocenného soupeře potěší vždycky:)

Neuwe
11. 03. 2006
Dát tip
vynikající. Ostatně jako většina tvých děl. vemi dobré

Pokusák
09. 03. 2006
Dát tip
*T

Lotoska
08. 03. 2006
Dát tip
*

guy
07. 03. 2006
Dát tip
je hezká * a přeji hezké cítění ... i když někdy je lepší necítit ... třeba, když je inverze :-)

Stevenson
07. 03. 2006
Dát tip
dobre a s T

Lyrae
06. 03. 2006
Dát tip
jaza: tedy...pro mě to ani zdaleka nebylo bezbolestné:/ Bad Girl: omluv prosím tu mluvenou verzi, stejně to asi každý jen přečte, doufám, že očím to tolik nevadí:) Presbyter: jenom živé vzpomínky...k té jedli: popravdě nevím, co je na ní takové špatné, myslím, že jsou tam z mého pohledu větší klišata:) elapela: děkuji, potěšilas mě:) jinak všem moc moc děkuji za zastavení a svůj názor:)

elapela
06. 03. 2006
Dát tip
Je fajn, že si tu někdo troufne na sonet, krásně napsaný, uděluji tip:-)

Presbyter
06. 03. 2006
Dát tip
"Polibky touhy na stehnech" jsou hodně vyzývavé! Vcelku líbí, až na "jedle náruč rozrostenou". Z toho jsem vedle jak ta jedle.

tamten
05. 03. 2006
Dát tip
celkom by to uslo

vesuvanka
05. 03. 2006
Dát tip
Lyrae - díky :-)))

jaza
05. 03. 2006
Dát tip
ten Topol s velkým té v prologu mě nesmírně iritoval)) -ten zbytek není sice žádná výrazná záležitost, ale snažil jsem se proplouvat a co víc, bylo to bezbolestné))) takže tip

Lyrae
05. 03. 2006
Dát tip
vesuvanka: zkus adresu: www.vestirna.com:) tam to máš pod slůvkem horoskopy všechno:) děkuji za zastavení!

Snídalka
05. 03. 2006
Dát tip
líbí...

vesuvanka
05. 03. 2006
Dát tip
moc hezké... TIP jenom v prologu mi chybí, ke kterým datům narození se vztahují znamení jedle a topolu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru