Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach I.

28. 02. 2001
7
0
2966
Autor
Carodej

První ze dvou starších básní... rok 1999

Svírám se v obávách v uších mi skřípe, odraz mé duše zblázněné, co na hlavu sype, si popel a prosí Tě za odpuštění. Démoni strachu mi křepčí před očima a vysmívají se mi život je divočina kde ztracen jsem navždy. Malý chlapeček uprostřed vzrostlých stromů, co se bojí a volá Tě, chce domů, chce se Ti stulit do náruče, chce k Tobě... Zmatek tu krouží, jak sup nad mou hlavou, pokrytou pokáním, a slzy tu kolem mne plavou, jak kuličky ve vzduchoprázdnu mé lásky. Malátnost přikrývá oči co po Tobě touží a chvějí se jak pápěří do větru puštěné, hyeny v křoví již smějí se, v očekávání smrti z nenaplnění.
Kasumi
23. 07. 2003
Dát tip
............. :((( trápí mě v duši to pokání co on snáší za své minulé chyby.. a doufam ze uz ne budouci.. tohle on vyjadruje ne slovy ale pohledy na me a ja trpim s nim... *


christi
03. 03. 2001
Dát tip
Ja uz radsi mlcim, jen hltam radky a rozdavam hvezdicky *)

Merle
01. 03. 2001
Dát tip
přijde mi to moc dlouhé, a příliš konkrétní k tomuhle tématu, ale pořád slušně napsané...

Vojtek
28. 02. 2001
Dát tip
Dobré čaroději tip

Janis
28. 02. 2001
Dát tip
Černokněžníku...to se chce schovat pod postel a celou noc objímat prachovou peřinu...anebo nějakou pohádkovou bytost..myslím že v tvém případě by byla víla na místě.-)))))

ruby
28. 02. 2001
Dát tip
pod nazvem strach si nelze predstavit moc vystiznejsich veci

soale
28. 02. 2001
Dát tip
život je divočina - docela okazale ... uz to bylo dost pouzivane .... myslim ze na tobe je docela hodne videt vyvoj :-)))

Zolo
28. 02. 2001
Dát tip
Moc bolestivé, ... až na tip*

Zolo
28. 02. 2001
Dát tip
A jdeme na další strach ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru