Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opak

08. 03. 2006
7
0
4420
Autor
Háber

Toto dielo pridávam druhýkrát, lebo to blblo, nedali sa k nemu dávať kritiky, takže ešte raz.

Vymyslel si zasa pekný bľabot aká krása usmievaj sa (vyletí vtáčik)... No ty sa klincuješ sám slovami na kríž s boľavými krížami nemáš dvadsať ale päť detí každé nesie kúsok z mávnutia rúk Mohol si byť otcom a si iba otčimom výrazov v hĺbení malých štôlní do ženy Si zlatokop hľadáš hrudu zlata na hrudi v dvoch košíkoch z umelého vlákna orme ako tvojimi semenami ty orieš slinami z pera jarmá a oje zmaľované fľašou vína pod obrazom s Adonisom bez nosa na medzi Nie netvrdím im že si hopkajúcim králikom v kríkoch čo hľadá cyankáli ale...
Háber
13. 03. 2006
Dát tip
volkov - už to tam je, dík

volkov
10. 03. 2006
Dát tip
pekné* k Pcte B. som tiež vyjadril pochvalinku, ale nejak sa nezobrazila a neviem, či to zafunguje teraz.

Háber
09. 03. 2006
Dát tip
všetkým - d

Sarrah
09. 03. 2006
Dát tip
líbíííííí*

dadíková
09. 03. 2006
Dát tip
..t

vesuvanka
08. 03. 2006
Dát tip
Líbí se mi.... TIP

Háber
08. 03. 2006
Dát tip
Nickyx: Bol v tom len chaos pri zobrazeni riadkov, inak obsah do bodky ten isty dík aj catie, Hrbol, print...

Nickyx
08. 03. 2006
Dát tip
to původní dílo jsem, myslím, neviděl, škoda...*

Háber
08. 03. 2006
Dát tip
Crawling: čítal, aj som Ti na nu odpovedal, ale už som to zmazal, ďakujem Ti... keď to bolo predtým lepšie... no bolo to iné, to je fakt, ale obsah je ten istý...

Print
08. 03. 2006
Dát tip
*:-)*

Ked to bolo na kope, vyzeralo to lepsie:)

A ja som pisal kritiku, cital si?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru