Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

amiz aneb zima naruby

10. 03. 2006
2
0
1943
Autor
Nickyx
„Zas je to tady. Ti bili pěruni se tak podělaně snaži abych rano se svým drobečkem nemoh vyjet z garaže. Kurňa, toš, valim pro frezu, ni? Abo si zrobim sam, jak ma Jenda...Toš ale stejně bych se na to nejraději, višco, no…Prostě uplně prdla zima, ne,tak dlouho, kolik? No ty vole, skoro 4 měsíce…“ Soused už mě těmi řečmi trochu štval, ale neřek jsem mu nic. Copak je tak hloupý? Už pár let topí odpadky a jezdí s Cheerokeem bez katalyzátoru, takže si za to částečně může sám.. Ale VY VŠICHNI, CO NADÁVÁTE NA ZIMU, tedy na tu letošní, SÁHNĚTE SI DO SVĚDOMÍ…NIKDY JSTE NIJAK NEPŘISPĚLI KE GLOBÁLNÍMU OTPLOVÁNÍ? NE? FAKT NE? TO JSOU KECY, KECY! NO, VIDÍTE, KONEČNĚ JSTE SE PŘIZNALI! NO! TAK LASKAVĚ BĚŽTE PROTESTOVAT PROTI NĚČEMU JINÉMU, PROTI NĚKOMU JINÉMU, ABYSTE MOHLI NĚČEHO DOSÁHNOUT…VÍTE JAK TO MYSLÍM…UPŘÍMNĚJI, NEŽ STANDA…
ja mám každé ročné obdobie rada, nech je aké chce...kým máme ročné obdobia, tak je to ešte fajn...;D

Nickyx
11. 03. 2006
Dát tip
nejásám, nejásám, jen jsem happy...:)

Jules_Floyd
10. 03. 2006
Dát tip
moc nejásej, Nikouši :o)

Nickyx
10. 03. 2006
Dát tip
děkuji ti, Jacku, jsem oprovdu potěšen, že se ti líbila skoro polovina, vážím si toho... Natali_A, ciernytulipan: :) ď

Natali_A
10. 03. 2006
Dát tip
Tyjo!!*

Jules_Floyd
10. 03. 2006
Dát tip
první polovina slušná :o) pak do toho přišlo blbé moralizování a zase to sklouzlo...ale ta prvni polovina fakt hodne dobra...za to chvalim teda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru