Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vítězství ženy

11. 03. 2006
6
0
2134
Autor
Jollo
Spal jsem za světla, s otevřenýma očima, vzhůru nohama, jako netopýr. Probudil jsem se naruby, žíly a kosti na povrchu, kůže uvnitř těla. Mozek venku, vlasy vevnitř. Měl jsem hlavu dole, oči na místě palce u nohy. Levák místo pravák, opačné politické a náboženské přesvědčení. Opak žádného je nějaké. Možná, že ze mne byl v tu chvíli homosexuál, ale to jsem nezjistil. Na sex jsem v tom stavu neměl pomyšlení. Proč se mi to stalo? Jak se vrátím na líc? Po probuzení jsem zavřel oči a rozhodl si vyčistit zuby. šlo to dobře, byly na vnější straně nohou. Jenom mi chvíli trvalo pochopit, že levá ruka je šikovnější. Horší bylo se učesat. Nacpal jsem hřeben ústy do hlavy a učesal se. Po probuzení jsem zvyklý zajít na WC. Zažívací cesta naruby, takže: nacpal jsem hlavu do záchodu...Jak jsem se nasnídal? O tom pomlčím. Přemýšlím, jak ztoho zpátky. Orientuji se hmatem a čichem. V rohu místnosti nalézám svou ponožku, která je naruby. Zkouším jí otočit nalíc a hle - zároveń s ponožkou otáčím i sebe. Manželka bude mít radost. Ode dneška budu dbát na některé věci, které kdysi připadaly důležité jen jí.
martinez
11. 07. 2006
Dát tip
vždyť je to úžasný!!! co na tom komu vadí? a co kdo nechápe?! já tipuju o106 * :o))

OJ_ČIP
12. 03. 2006
Dát tip
tyjo.. bylo to správně přehnaný.. tak akorát aby se člověk zasmál nad tou vážností situace, nebo brečel nad tou absurditou.. tip

Jollo
12. 03. 2006
Dát tip
Myslel jsem, že je to jasný, ale asi ne každýmu, takže: Vnitřnosti mám uvnitř, nevěřím v boha a líbí se mi holky

Bezinka
12. 03. 2006
Dát tip
dílko ... ve smyslu... "škoda, že ty se jednou nemůžeš probudit tak naruby, jako tvý pohozený ponožky".... tak sis to teoreticky probral a jsi raději pro jistotu napraven... :-)...

Nicollette
11. 03. 2006
Dát tip
já myslim že homosexualita je ze všech úchylek, víceméně, ještě v pohodě...

wedle_vazy
11. 03. 2006
Dát tip
**

ani mne sa to nezdá také vážne(rozoberať tvoju sexuálnu orientíciu;D ), ale zaujímavý nápad...*

Norsko
11. 03. 2006
Dát tip
...hele, tak to jsme si nedomluvili..., abys to prodlužoval dál,...do toho už nejdu!

Presbyter
11. 03. 2006
Dát tip
Uff... Já taky spoustu věcí nechápu. Homosexualitu nevyjímaje.

Norsko
11. 03. 2006
Dát tip
...já to neberu tak vážně, jako kolegové přede mnou...mně se nápad líbí a dám ti tip *

Nicollette
11. 03. 2006
Dát tip
myslim... že zákon o registrovaném partnerství není o sexu

Nicollette
11. 03. 2006
Dát tip
Co je tedy podle tebe opakem homosexuála, kterým byl Jollo v tu chvíli, kdy neměl na sex pomyšlení? ty jo tak tohle nechápu, upřímně řečeno na mě se musí polopaticky

Presbyter
11. 03. 2006
Dát tip
Promiň, Nico, možná že ty jsi na to nepřišla. Co je tedy podle tebe opakem homosexuála, kterým byl Jollo v tu chvíli, kdy neměl na sex pomyšlení? A propos, škoda, že všichni homosexuálové nemají na sex pomyšlení, nemusel by se pak projednávat zákon o registrovaném partnerství.

Proč se to jmenuje: Vítězství ženy?

Nicollette
11. 03. 2006
Dát tip
víme?

Presbyter
11. 03. 2006
Dát tip
A politicky a nábožensky jsi byl orientován jak, když se ti přihodil pravý opak? Že normálně jsi heterosexuál už víme.

Nickyx
11. 03. 2006
Dát tip
NO TEDA! Ale vážně yntrestink...*

Nicollette
11. 03. 2006
Dát tip
ahoj Jollo :-) co je to za divné povídání? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru