Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

podtržený - nesečtený

01. 03. 2001
2
0
2884
Autor
(závorka)

Moto: Do sčítacích tiskopisů se uvádějí údaje podle stavu o půlnoci z 28. února na 1. března 2001.ˇ(ČSÚ) chtěl jsem být přesný, a tak..

dal jsem si budíka na půlnoc (kvůli sčítání) výsledek: nic moc (zklamání) budíku došel dech (zůstal na zádech) zbylo málo energie (zkrátka: došly baterie) ráno vzbudily mě kuka vozy (sčítání nepřáli bozi) a tak od budíku podtržený zůstal jeden nesečtený (najiva) :-(
pino15
02. 01. 2002
Dát tip
:o))

Merle
12. 03. 2001
Dát tip
ulit: závorka naznačoval, že třeba ten budík došel k závěru, že to pro tebe musí bejt potupný :-))))) moje hodinky už si taky myslej, že tlačítko na řízení je zbytečná věc... :-))

ulita
12. 03. 2001
Dát tip
Merle:potupný to pro mě nebylo - já vstávat nemusela:)

ulita
10. 03. 2001
Dát tip
máš lepčí věci, ale tohle taky není špatný... (věc budík: ten můj je hrozně ukřičenej, jednou jsem ho šoupla pod matraci abych se vyspala a on, potvora, ráno nezazvonil. Proč asi?)

(závorka)
10. 03. 2001
Dát tip
Mer.+ul.: no ´dyť já vim..:-( ul.: nepřipadá ti potupný nechat se ovládat primitivním strojkem na péro..? (asi to uznal) :-)

ulita
10. 03. 2001
Dát tip
záv.: čas je přece důležitý, a většina lidí, kteří tvrdí opak tak kecaj. ale co když ráno prostě jen potřebuješ vstát do práce?

Poetica
03. 03. 2001
Dát tip
Když srovnám svůj přístup k tomu dotazníku, tak jsem to docela odflák :-) Hezké, akorát dobré na pobavení

Merle
02. 03. 2001
Dát tip
sice :-) ale slabší než obvykle... teda myslím... si... trochu... ehm.. teda... možná... no... snad...

kafka
01. 03. 2001
Dát tip
:-)))

Pája
01. 03. 2001
Dát tip
Taky jsem se té větě divila... Ale tak důsledně nedůsledná jako ty jsem nebyla.

Rivka
01. 03. 2001
Dát tip
:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru