Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaková

01. 03. 2001
4
0
2062
Autor
LILINKA

Když unavená ze školy se vracím, do prázdného vlaku nasedám a nechám plynout čas.

Míhající se obrazy světa našeho, odráží se v sobě navzájem. Padá opona z mých řas. Záblesk osudů jedoucích proti mě, marně světla zhasínám. Odsoudím se k izolaci, jak krásně voní samota. Unavené myšlenky se plouží. Zas minuli jsme ostrov, zachyťme světla falešná. Nejen vně, ale i uvnitř již je tma.
Wopi
17. 04. 2001
Dát tip
moc hezké, tip

hermit
21. 03. 2001
Dát tip
****- moc pěkné! mám jenom kosmetickou připomínku: osobně by mi víc ladilo, kdyby bylo napsáno "našeho světa" a ne "světa našeho", a "falešná světla" místo "světla falešná". Takhle obrácený slovosled nemáš pravidlem v celé básni a tak na mě působí trochu rušivě. Ale jinak vážně dobré - tip.

Carodej
07. 03. 2001
Dát tip
Povedená momentka, Lilinko.

Vcela
02. 03. 2001
Dát tip
V železném oři mám podobné vnímání... :-) P.S. Kde jsou ty fotky ze srazu,co???

Akado
01. 03. 2001
Dát tip
Prečo vlaková?

Pája
01. 03. 2001
Dát tip
Krásné. I já, ač s tebou nejedu ve vlaku, jsem pocítila záblesk tvého osudu. Nejhorší je, že když ti půjčím lampičku, vůbec ti nepomůžu. Ale tenhle TIP falešný není.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru