Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Ráj srdce"

02. 03. 2001
1
0
1946
Autor
christi

Možná by z toho mohla být písnička uvidíme...

Pojď se mnou dej mi ruku, pojď netrap se už více, pojď se mnou cestou krásnou, pojď půjdem hledat slunce. Pojď chci jit s tebou někam, pojď dám ti svoje sny, pojď za životem šťastným, pojď vymýšlet si vždyť, život je vlastně dobrodružství a já chci dělat šílenosti. Tak už pojď za těmi dveřmi, kterých se tak bojíš, uvidíš ráj srdce, po kterém tak toužíš, tak už pojď za těmi dveřmi na tebe se chvěju, a v ráji srdce stále se jen směju, tak už pojď, tak už pojď, tak už pojď.
Rastin
29. 03. 2001
Dát tip
Jo, pro rychlejší násládlou písničku by se to dalo použít.

christi
09. 03. 2001
Dát tip
Prokleticku ne kazdy musi chapat basnika to je jejich udelem, i kdyz nejsem si jista, jestli jsem basnikem. Jsi ctenar co si aspon neco mysli a rekne to.Dik.

Prokletí
08. 03. 2001
Dát tip
pro mě nehezká forma a hlavně nestrávitelný opbsah.... jde mimo mne m.

christi
08. 03. 2001
Dát tip
Prokleticku, kdyz neco nemuzes stravit, tak to prece nejis, jinak by te to tlacilo v zaludku ne? I tak ti dik, ze ses aspon ozval. Priste ti naserviruju neco stravitelnejsiho.Pa)))

Prokletí
08. 03. 2001
Dát tip
ne, neohlížej se na čtenáře, který jen projednou nepochopil m. 8c)

Carodej
03. 03. 2001
Dát tip
Ráj srdce....... nenapsal to Komenský?:o)

christi
03. 03. 2001
Dát tip
Carodej:Vis ze nevim, jen me ten nazev tak napadl.

Vrána
02. 03. 2001
Dát tip
Pisnicka? Proc ne. Urcite radsi pisnicka. A.Vrana

christi
02. 03. 2001
Dát tip
Diky))

Albireo
02. 03. 2001
Dát tip
I když tomu chybí rýmy, má to opravdu spíš charakter písňového textu. A ne špatného. Poslední sloka je nejpůsobivější.

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
.ehmmmmm....jdu hledat....doufám že nenajdu

christi
02. 03. 2001
Dát tip
Albi diky.

kosa
02. 03. 2001
Dát tip
Jako písnička by to asi mohlo znít dobře.

Astalavista
02. 03. 2001
Dát tip
Rád tě tady zase vidím Christi. Báseň se mi líbí a jako písnička by to bylo ještě lepší. Dát tomu jednoduchej refrén a song je na světě!

christi
02. 03. 2001
Dát tip
Kosa:Diky. Astalavista:Ja tebe taky, bohuzel mam ted strasne malo casu a je mi to lito.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru