Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tohle už povídka snad je…Nebo ne?

16. 03. 2006
4
0
2508
Autor
Nickyx

snad už to bude v pohodě...

---------2017------ Slunce se mu zařezalo do kůže „Fuj, to je ale hic.“ Nemohl si ani odplivnout, lačná ohnivá pila mu ukradla i poslední zbytky slin. Až za hodinu se bude moct vrátit do věznice, bože, jak už se těší. Těžce přemýšlí, jak to asi teď vypadá tam, za ostnatými dráty mimo tenhle konec světa. Co dělá žena? A dcera? Daří se jim dobře? Bylo to nutné? Takové otázky si kladl každý den, pořád dokola. Toho dne sedl ke svému počítači. Stále mu to probíhá před očima. Zapnul ho a jako každý den hodlal i tehdy zkritizovat problém zvyšujících se preferencí radikálních stran. Monitor modře zablikal. U systému Fowari si mu to nestalo…kdysi to viděl na svém starém systému Windows od firmy Microsoft, která po zavraždění Billa Gatese zanikla. Něco se mu nezdálo. Nevěděl. Něco. Cítil to. Sundal si propocené sako, pověsil na starý věšák a rozhlížel se. Nic podezřelého. Systém naběhl. Na monitoru nacvakal kód pro přístup na bezpečný internet a…stalo se to... jako dnes to vidí. Čte si, proč prohlížeč nechce stránky zobrazit, a…Oslepující světlo – scala 1 - „ÁÁÁ! Nic nevidím!…………Co se děje, kde to jsem?“ „Ticho!“ „Proč, co, já chci…“ „Drž hubu sakra!“ „Dobře, dobře, ale já bych rád věděl, co se…“ Vzduch probrázdily dvě patrony CN 7,5. Stále se cítí zodpovědný za jeho smrt. To on mu zachránil život, to on mu pomohl, a jeho jméno se Nick dozvěděl teprve nedávno…teprve nedávno se dozvěděl i po čem pátral několik let…Co a proč se vlastně stalo, proč zde musí být……….Když zapínal počítač, nabourali se do jeho computeru odborníci, které k tomu činu přinutil pud sebezáchovy nadměrně ovlivněný speciálními MP-55 třetí generace, což byl absolutní vrchol mezi střelnými zbraněmi….Nick už dříve poukazoval na to, že by se k převratu mohli dostat radikálové z levice i pravice, protože měli dostatečná napojení na teroristy s atomovými zbraněmi, ale nikdy tomu sám úplně nevěřil. Ale stalo se. Stalo se. A nedalo se to vzít zpět. Nedalo. Ale mohl něco udělat pro to, aby to změnil. Omlouvám se, že stále používám slovo TO, ale i jiná synonyma se mi hnusí, hlavně to slovo, neona*****…ne, já to nemůžu ani napsat… Když byl tehdy oslepen, pronikla do jeho domu neo********* garda a odvedla ho na „shromaždiště“…Odtud byl intelektuální odpad ohrožující program vymývání mozků…ten muž, který Nicka zachránil, se jmenoval Herald Kramnik, ruský vědec, který byl Američanům ukraden zpět do Ruska, jakkoli divně to zní, je to tak…tento vědec přišel na to, co se chystá, a chtěl o tom informovat největší světové kritiky politického světa…samozřejmě musel kritiky informovat osobně, protože věděl, že tzv. bezpečný internet 2. generace ve skutečnosti vůbec bezpečný není…zrovna šel varovat Nicka, když se to stalo a on mu zachránil život – i tím, že mu do ruky těsně před příjezdem gardy vtiskl do ruky papírek s popisem všeho, co se děje a dít bude…Nick si ho schoval pod plastickou kůži na ruce. Garda ho nenašla, tedy ten papírek. Ale ten je mu bohužel k ničemu…nebo? …..Trklo ho v hlavě „Mí nejlepší muži a ženy, když se budeme snažit, můžeme spasit tento svět. A to jen díky panu Haroldu Kramnikovi, který to umožnil svou nesmírnou inteligencí. I díky němu jsme se dostali z toho hrozného místa, já díky němu dostal druhou šanci a hodlám ji uplatnit. Dorri, jsi schopná se do té sítě nabourat do patnácti minut? Stačí tam jen vložit do zpráv tenhle text a svět bude zbaven nadvlády tyranství a nesvobody.“ Do světových zpráv se dostalo toto dílo…a lidé, až na pár výjimek, pochopili…
Nickyx
18. 03. 2006
Dát tip
:) ď :)

Natali_A
18. 03. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: já taky :o) *

heh, aj nabudúce sa stavím;)

Nickyx
17. 03. 2006
Dát tip
omlouvám se za ten formát, já nevím, vždycky mi při uložení dílo na novém Písmáku nějak změní - buď se má básen zcvrkne na pár řádků, nebo se něco jako povídka roztáhne jako...já nevím, v životě jsem nic tak roztáhnutého neviděl.....takže takhle...jinak všem moc děkuju za návštěvu, i za ty tipy, o kterých nevím, odkud se vzaly...HAND! Nicollette: plevel jsem já, nebo má díla?

bolo to zaujímavé...ten formát ma síce žral, ale čo už s tebou...;))) prvá polka sa mi viac páčila...taká tajuplná a predsa jasná...neviem;)

O tom po tom... :)

Nicollette
16. 03. 2006
Dát tip
aspoň to vezme někdo za mě :o) huž sem si připadala že je tady týram buď zlý, víš, že to miluji !!!

Jojo, probudil jsem se ze zimního spánku, žena je zaujatá televizní debatou, a já... já budu ZLÝ! :)

Nicollette
16. 03. 2006
Dát tip
:o))) hufnágle hufnágle konečně někdo přišel na pomoc... plevelu tu narostlo ou ou

Povídka moc papala a je tudíž odporně rozkydlá do stran....

moc pěkné...takovéé róóóztáááhlééé

Bonduel
16. 03. 2006
Dát tip
ja ti napisu, i kdyz sem to necetlo:))) ale ulcite skvele...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru