Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Múzin čas

17. 03. 2006
4
1
3574
Autor
palino8

spojenie "vo fóre" je tam z dôvodu, že pôvodne som básničky písal (iba) do jedného diskusného fóra na inej stránke... ;) ...je to skrátka troška staršieho dáta

Vždy v tom najnevhodnejšom čase
Hlboká noc, keď treba ísť spať
Múza kopne ma riadne zase
Ja začnem básne vypisovať

Vo fóre sú už, v plnej kráse
Aspoň máte čo recenzovať...

1 názor

kaacena
18. 05. 2006
Dát tip
ej veru...aj ja som pred dvoma dnami pisala v takej uplne beznej hodine nocnej:))

kaacena
16. 05. 2006
Dát tip
mna tiez minule kopla muza nejak tak fest v noci..:))

Yeštěrka
26. 03. 2006
Dát tip
Tak to je pravda. Basně je najlepšie pisať keď okolo je ticho a tma:-) Pekná a milá, vďaka.. *

Háber
23. 03. 2006
Dát tip
...len ju chytaj dalej...

a2a2a
17. 03. 2006
Dát tip
Milý Pavlíku, přečetl jsem si alespoň 5 tvých věcí, zdá se, že jsi veselá kopa, proč ostatně ne. Zatím tak nějak nemám co pochválit, ačkoliv tu veselost ti docela závidím. Třeba tady v této blbůstce, když už to vezmu jaksi formálně, tak zde, ačkoliv všechny řádky mají stejný počet slabik, tak ti to nejde plynule do rýmu, byť koncovkami ano, ale ne rytmem. Jde o druhý, čtvrtý a šestý řádek. V tom šestém totiž na konci máš delší slovo, zatímco před tí jsou dvě i tři a to při čtení, kdy na konci každého slova jaksi podvědomě klesáme hlasem a další slovo začínáme důrazem na první slabiku, tak to je asipříčinou toho drobného zmatku. Pokud budeš však psát blbůstky a bude-li se ti to dařit, najdeš časem vděčné čtenáře. Řada z nich se právě specializuje na ně. Ale třeba se pustíš po nějakém prožitku i dál. Tak ti držím palce.

vesuvanka
17. 03. 2006
Dát tip
pěkné, Múza mě také občas navštěvuje nečekaně - třeba v tramvaji :-)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru