Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ve vlaku ...

18. 03. 2006
2
0
968
Autor
marketinka

Vedeme rozhovory ve své hlavě, někdy to jde celkem hravě ...

Proč někteří směřují k uznání, správné morálce, etickýmu chování, zalíbení se ... a jiní jdou prostě svou cestou? Protože je to stejně všechno na nic. Pořád někam spěchat, něčeho dosahovat. Proč prostě neumím zůstat v posteli až do pozdních hodin odpoledních. Prostě se jen válet, přemýšlet, na všechno se vysrat. Člověk by  se měl někdy naučit na to kašlat. Prostě zůstat ležet, nic nedělat, jen cítit. To není uspěchanou dobou, za to si můžeme sami. Vytvořili jsme ji my ... a my se jí taky neumíme zbavit. Při tom je naše ... obrátila se proti nám. A teď si nevíme rady. Nepřidat se k ní možná znamená vzdát se některých úspěchů, ale není někdy úspěchem právě to být něčím jiný? Neposlouchat co si žádá tep doby ...? Asi ne ... jinak by takových lidí bylo víc. A nebo je umění srát, tak luxusní záležitostí, že ji umí jen hrstka z nás. Tak proč? Protože se od nás něco očekává a my bysme neměli zklamat ... zklamat je asi těžší než uspět. Aspoň pro mě. Neumím kašlat na lidi, věci, situace. Honička za ženskou jménem Dokonalost. Určitě nestojí za to, nejspíš žádná ženská nestojí za to. Nemusíme přece být všude první, řada na nás dojde. Někdo tvrdí, že všeho je dost. Napsat a uvědomit si to ... to by šlo, ale provést to ... to nejde. Udělejme ze sebe taky někdy voly, smějme se sami sobě, protože směšní opravdu jsme. Já teda určite. Ale někdy zavazí něco jako Hrdost ... další zrádná ženská. Nejspíš nadešel čas se toho všeho zbavit ...  a třeba bude zase dobře. Takže s chutí do toho, protože tohle nebude nikdy hotovo ...


marketinka
19. 03. 2006
Dát tip
Moc vam dekuju za ohlasy (a tipy) ... potesi to :)

vesuvanka
19. 03. 2006
Dát tip
pěkně napsaná úvaha - souhlasím s Tebou, pořád se za něčím honíme, všude se snažíme být první... už Jan Amos Komenský pronesl moudrou větu, že (cituji): Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest.... TIP

johny45
18. 03. 2006
Dát tip
Niekedy naozaj cely den stravim doba iba tak, bez toho, aby som robil nieco spravne a uzitocne. Ale potom si poviem, ze som stratil vela casu, ktory v zivote plynie tak rychlo...no uz je vzdy neskoro a ja nikdy neviem, ci je to dobre. Tiez si myslim, ze by sme sa nemali prilis hnat za uznanim. No najviac zo vsetkeho sa mi pacila veta: "Udělejme ze sebe taky někdy voly, smějme se sami sobě, protože směšní opravdu jsme." Ak by si napisala iba tuto jednu vetu, uz iba zanu by som ti dal tip. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru