Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mňam

20. 03. 2006
1
0
2810
Autor
Renas

S dušou na jazyku som počúval jej slová, veci, ktoré mi prisudzovala, veci, ktoré som ani netušil. Začal som mať pocit, že som naozaj taký zlý. Nevedel som rozoznať, či mi vraví pravdu, alebo klame, lenže táto osoba mi predtým vravela "milujem ťa".

 

"Rozčulujú ma vzorce tvojho správania. Nedokážem s tebou žiť. To, že ma miluješ nie je také dôležité. Potrebujem niekoho, kto ma bude mať menej rád, ale bude sa správať inak ako ty..."

 

"Niekoho kto ťa lepšie vykefuje", dodal som (žiarlivosť)

 

"To som si mohla myslieť. Myslíš iba na to. Si prízemný."

 

"Choď do piče ty kurva. Nehovor mi aký som. Vieš piču o tom kto som, čo si myslím a čo cítim."

"Presne tak  a ani ma to nezaujíma."

 

Chytil som ju zo zadu za vlasy. skríkla a začala mi nadávať. Strhol som z nej pyžamo a roztiahol jej teplé stehná. Vlepila mi facku. Zápasili sme na podlahe kúpeľne. Boli sme udýchaní a na tvári som cítil jej zrýchlený horúci dych. Zastonala, o hruď sa mi otreli jej vztýčené bradavky.

 

"Milujem ťa", povedal som.

"Ja teba nie", povedala zadychčane.

 

Prisali sme sa perami a jazykmi sme si šteklili ústne dutiny. Chytila mi do rúk vtáka a začala mi ho honiť. Vzdychala a nahlas dýchala. Chcel som jej ho vraziť do kundy, ale nedovolila mi to. Nahlas som sa urobil, utrel sa toaletným papierom a pobozkal ju na čelo. Rukou som jej pohladil rozkrok. Prstami som cítil teplo a pichľavé, nedávno oholené chĺpky. Zavzdychala a jej mušlička zvlhla ako špongia s teplou vodou. Jemne som jej hladil klitoris a ona jemne mraučala od rozkoše. Vzrušeným hlasom ma poprosila, aby som pritlačil, na čo sa zachvela a rytmicky začala pohybovať svojou zaoblenou panvou. Posledný raz zakričala a ten výkrik sa odrazil od kúpeľňových kachličiek. Ostali sme ležať na podlahe a na niečo sme potichu mysleli.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru