Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolesť

20. 03. 2006
8
15
5401
Odmietam plniť zákony
Tohto sveta
Už ma nebaví
Sa prispôsobovať
A trpieť
Už ma to nebaví

Ja chcem okúsiť
Ozajstnú radosť
A šťastie

A stále mi len
Zbytočné slzy
Padajú na papier
Ktorý je už celý
Slaný

A to všetko je zbytočné...

15 názorů

Ďakujem :) toto je jena z tých, v ktorých som potrebovala prekonať stratu jedného blízkeho priateľa... Ale je pravda, že dnes, keby som sa ostala k jej úprave, tak by som to asi okresala inak :)

sabas
06. 04. 2008
Dát tip
samozrejme, je v tom vyjadreny tvoj pocit a ja ti ho brat nebudem :) no prva cast je fakt dobra. myslim, ze by sa hodila na kazdeho z nas.

možno hej, ale je zbytočné plakať, keď toho človeka už neoživím...

sabas
06. 04. 2008
Dát tip
pekná... no tiez sa priklanam k nazoru, ze posledny vers by som tam nedaval...*

guy
25. 03. 2008
Dát tip
tak jo, je poznat, že to máš natrénovaný takže jako bych nic neřekl :-)

ja sa snažím mimo... a niečo predsa musí vydržať, no nie? :)

guy
25. 03. 2008
Dát tip
no, jak myslíš, když máš dost finančních prostředků na nové klávesnice, tak si do nich klidně plač :-)

hihi, taká hovadina :)

guy
25. 03. 2008
Dát tip
ale fakt jsem to u ní viděl - a docela šlo přes to psát - přísahám :-)

hihi, dúfam, že nemyslíš vážne :D

guy
25. 03. 2008
Dát tip
hm, na ty klávesnice existují takový protislzný fólie, viděl jsem to tuhle u své neteře :-)

máš pravdu, že som sa presvedčila... ale stále je občas slaný papier, alebo teraz prípadne slaná klávesnica :)

guy
25. 03. 2008
Dát tip
nejsi sama .. jenže sem tam nějaký ten zákon je i trochu užitečný .. myslím si, že za tu dobu, co uplynula od napsání, jsi se o tom někdy taky přesvědčila .. apoň předpokládám :-)

a aký obrat mám používať? ja som písala, najmä kedysi, keď som to proste potrebovala vyplakať či vykričať práve na papier...

avox
18. 03. 2007
Dát tip
Když vidím "potřebovala jsem to ze sebe dostat",(a nejsi jediná, kdo ten obrat používá) naskočí mi husí kůže...

no, občas z nás prúdi bolesť slovami...vtedy sa ich oplatí zachytiť na papier a úplne to vyplaviť...

reya
13. 06. 2006
Dát tip
presne tak sa dnes citim

lenze trapit sa je naozaj zbytocne, to nepomoze...mokrit papier je taktiez zbytocne...takye tak...:D

krempi
17. 05. 2006
Dát tip
ja viem usmevik, aj ja napisala tak niektore, bo som to tzam potreb vtom case a pak po istej dobe som to opravila a je to lepe ajpodla mna...a tiez musime myslet na citatelov...

dakujem za zastavenie... a hlavne...ten posledny vers si, krempi, nevsimaj...ten tam bol pre mna...citila som sa totalne na dne...potrebovala som to zo seba dostat...

krempi
14. 05. 2006
Dát tip
ten posledny vers bych tam uz nedavala...

Ž-A-B-K-A
06. 04. 2006
Dát tip
slovnština je nádherný jazyk, dodává poezii zvláštní kouzlo. je to pěkný

ja verím, že bude lepšie, lenže práve preto píšem tieto veci, aby som to zo seba dostala

Háber
21. 03. 2006
Dát tip
zimná

Norsko
21. 03. 2006
Dát tip
líp už bylo :-)

Noe1
20. 03. 2006
Dát tip
tolik beznaděje? či snad póza? ... každopádně bude líp :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru