Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STOP

21. 03. 2006
6
11
4947
Svetlo sviece
     Sa mi mihoce pred očami

Takže len dúfam v
     To, že ma to neoslepí

Ostatne, ani nedúfam
     Osamelá

Pretože necítim nič
      Prípadne, cítim necitlivosť

          KONEČNE STOP!

11 názorů

ok, budem sa snažiť :)

guy
24. 04. 2008
Dát tip
to buď ráda .. a radši ty výjímky nedělej, ať i tebe mají všichni rádi jakože pořád :-)

heh, ja zatiaľ nie a som rada :DDD

guy
24. 04. 2008
Dát tip
já to na tebe neřeknu a věděl bych o pár jedincích, kteří by si ty výjímky zasloužili :-)

hehe :) možno až na pár výnimiek? :DDD (nie vážne, aby ma niekto v budúcnosti za toto vyhlásenie nezažaloval :) )

guy
24. 04. 2008
Dát tip
doufám, že ve své budoucí profesi budeš provádět zákroky esteticky s použitím anestetik :-)

anestetická? ako an-estetická? alebo anestéza? :D

guy
23. 04. 2008
Dát tip
tahle je taková hodně anestetická .. :-)

Pokusák
18. 03. 2008
Dát tip
Není zač.. :-) Grafické úpravy jsem si všiml.. ;-) Ale na žirafku si nevzpomínám, mohla bys mi poslat avi ještě jednou? Nejsem si jistý, že jsem ho dostal.. :-)

ďakujem... inak, táto zbierka má čo do seba, keď tak na to mrkám :)) každé delko je taká grafická hračka... mohla by som zase zo seba niekedy niečo dostať... inak, ty si videl tú farebnú žirafku? aj tebe som na ňu poslala avi? :) (ten autor urobil takú skvelú prácu :) )

Pokusák
18. 03. 2008
Dát tip
Tak tady to dnes s*Topnu.. :-)

Háber
30. 03. 2006
Dát tip
milé

..lebo som oslovoval aj stancu... ...nepotrebujem sa zviditelnovat... ...alebo vari ches aby som ti kritiky posielal takto?...

čo sa deje, že ty si sa neozval súkromne do správy...tvoja klasika...ale normálne?

usmata...21.3... si hodila cca. 30 diel... ...den predtym cca.10... ...myslim ze je to vic nez dost... ...pis si kedy chces...ale je rozumne davat tu denne tak maximalne dve tri diela.. ...inak ti to budu automaticky skakat... stanca...jo...ale ked to vidis v jeden den...ako jeden autor vytapetoval skoro celu stranku...tak ta prejde chut...usmev... ..a aby som sa vyjadril aj k basni... ...taketo typy basne si mozu dovolit len pani poeti... ...tebe to vyznieva krcovito rozeskeane..atd...

aj môj názor...človek nemá písať každý deň...ako stroj...ale má písať, keď to potrebuje...to je môj názor...dík stani za pochopenie;)

a dík, že si sa ma zastal...;)))

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
Ježíškunakřížku, pardon, hrozně se omlouvám... včera, dnes a zítra, co? :)

nic, si mu krásne dovrzal meno...;)))) možno to bol pokus o zdrobneninu...;))) a to nebolo za 1 deň...ale za 2...včera večer a dnes ráno...;DDD

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
súhlas s aššurbakllitom, veď len *, pretože to je dobré...

...STOP DOST...viac nez 20 basni za den...to je sialenstvo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru