Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmikráska

21. 03. 2006
7
19
4799
Odtrhla som prvý lístok z kvetu
sedmikrásky.
  Má ma rád.
  Potom druhý.
  Nemá ma rád.
  A takto to šlo až do konca.
  Zostal posledný, na ktorom bola
vyrytá otázka:
 "Čo si myslíš ty?"
  A tak bola opäť na začiatku.

19 názorů

Pokusák
16. 03. 2008
Dát tip
Koukám, koukám.. :-)

ak si čítal aj kritiky pod básňou, tak chápeš, že toto je dôležitá vec pre mňa :)

Pokusák
15. 03. 2008
Dát tip
:-) *T

moja srdcovka...a viem, že nielen moja:DDD

Incognito
15. 02. 2007
Dát tip
:-)

;) tak to bolo aj myslené;)

Tak toho bych si měla vážit... :) A taky budu...

ale ono sa to stalo ako reakcia na tú báseň...a je to také moje malé tajomstvo;))) Teda už nie je také veľké ako bolo donedávna...keď som si ho chránila ako oko v hlave...že táto báseň tak veľa znamená...ale teraz som ochotná sa podeliť so svojou radosťou a tajomstvom s tými, ktorí majú o to záujem;) Nie je to ale pre všetkých;)

No, myslím, že nic...ale mě se ten název líbí... a znamená to, něco jako jak máš prolog před tou básní, tak by to mohlo být napsané v prologu pod básní, neboli v PODPROLOGU :)) neb, kdyby to bylo v normálním prologu, tak už to ztratí to tajemné kouzlo...

čo je to podprológ?

škoda, že to není napsané v Podprologu...

vieš, čo bolo najkrajšie na tejto básni? Ako som ju sem so slzami v očiach vkladala...tak som dostala za pár minút odpoveď do správ..."Mám"...a potom som sedela pred obrazovkou asi 5 min a nevedela, či existuje svet, alebo nie;)

Chytré...přiměřeně... Pravdivé...až moc...

nebolo zbytočné...práve táto báseň dostala odpoveď...Mám...to nevie veľa ľudí;) (ani iných stvor;) )...a teraz je to super;)...stálo to za to, naozaj;)

možno...vtedy to bolo dosť cez slzy;)

táto je pre mňa špecálne dôležitá...pripomína mi dôležitú udalosť...

***

a ani raz nevidím to, čo si mi poslal:´(

palino8
18. 05. 2006
Dát tip
fíha, a prečo dvakrát? ;)

palino8
18. 05. 2006
Dát tip
fíha, a prečo dvakrát? ;)

palino8
18. 05. 2006
Dát tip

palino8
18. 05. 2006
Dát tip

palino8
18. 05. 2006
Dát tip
to len omylom si nedostala tip omnoho skôr ;)

lenže zrovna na túto báseň mi došla odpoveď..."Mám"...preto pre mňa tak veľa znamená;)

Jolana19
05. 04. 2006
Dát tip
a jsme na začátku, známe

som rada, že sa vám táto "báseň" páči...lebo pre mňa teraz začala znamenať veľa...;)

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
:) to je dobré...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru