Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ja sa spamätám

27. 06. 2006
11
14
4483
Vždy som myslela,
  že sa mi to sníva,
 ale práve nastala
  tá hrozná chvíľa.

   Jednoduchosť sa vytráca
     z môjho bytia.
    Utekám pred nimi, myšlienkami,
     a predsa ma chytia.

      Prestávam snívať, prestávam chcieť,
     duša mi kríva, telo tiež.

    Spamätám sa z toho, ako aj inokedy,
   veď akoby mohol niekto z toho robiť vedy.
 
 Prežila som minulosť, prežijem teraz,
proste na mňa nepadol lós, ako mnoho iných ráz.

      Ja sa spamätám...

14 názorů

ďakujem...

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
*T

som rada, že sa ti páči moja grafika textu...som sa bavila;) jasan, že mám ten lexikon...mám ho na compe;) a vzpamatovat po česky je slovensky spamätať...to viem;)

Anetté
15. 02. 2007
Dát tip
Mně se to líbí. Moc. To je dobře, že jsi se vzpamatovala...(((o: Já se včera taky vzpamatovala... (Teď opravdu doufám, že slovo spamatám je to samé jako vzpamatovat, nemáš ještě ten lexikon?? ;DDD ) Jo, a líbí se mi ten nápad s tou vlnkou(v tom písmu)(((o:

som rada, že si prezeráš aj moje staršie veci...to bolo troška iné kafé...vtedy som bola ešte straaaaaaašne tvrdohlavá (akoby som teraz nebola;) ) a tvrdila som, že ja viem, čo robím a tvorím...ale teraz vidím, že som sa (našťastie) podvedome nechala troška zmanipulovať a vidím to inak;) A ešte jedno šťastie...nie sme dokonalí;)

hm, túto vec odo mňa už nevyhrabal neviem kto neviem ako dlho... som prekvapená a potešená zároveň, že sa ti páči...že ti niečo dala;)


Norsko
31. 12. 2006
Dát tip
tebe tiež :-)

jéj, Ďakujem...už dávno som nepočula toto oslovenie a už mi to aj chýbalo...mám pocit, že v poslednom čase som viac ubitá ako by som mala možnosť sa prejavovať...ale keďže som si toho vedomá, tak to môžem začať napravovať;) Aby sa ti darilo a aby si prežil ďalší rok tak, aby si na jeho konci bol s ním spokojný;)

Norsko
31. 12. 2006
Dát tip
to je dobre, slniečko

no, akosi som sa sem nemala čas dostať a nič som nestíhala...tak to idem teraz niekedy aj napraviť a chystám sa niečo poriadne (alebo aspoň niečo?;) ) stvoriť...;)

Norsko
31. 12. 2006
Dát tip
kde jsi byla?*

nic a tul: ;))) pali:ja som sa už spamätala...z toho zlého pocitu a šoku...lebo to bolo fakt vtedy so mnou zlé...

Tuleby
22. 03. 2006
Dát tip
:) *

palino8
22. 03. 2006
Dát tip
veru hej ... už si sa? ;) lebo ja ešte nie :)))

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
hej, bude dopre, keď sa spamätáš...:) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru