Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdíčkový den

27. 03. 2006
5
0
3039
Autor
Nickyx

Když už těm dětem nemohou dát lásku, aspoň penězmi by jim snad mohli pomoci...

"Nechcete si koupit srdíčko pro nemocné děti? Jen dvacet k..." už byl pryč. No nic. Tahle paní vypadá slušně. "Nechcete si koupit srdíčko, pomůžete dětem v nemocnic..." "Já jsem si doma zapomněla peněženku." Aha, takže jste ty dvě tašky s nákupem v Lidlu ukradla, pomyslel jsem si. Pán v slušivém obleku. Ten dá víc. Pojď, Moni, rychle, ať nám neuteče. "Dobrý den, pane, nechcete si koupit srdíčko, přispějete na..." "Nemám zájem." Déšť. Smyje z nich tu špínu? Ne. Ta je tvrdá. Na zažranou špínu slyšel jsem jedině Napalmex. Ne. Nejsem svině. Nebudu. Stačí, že jich jsou desítky milionů...
no...a tak podobne...ale najmä...všetci museli zdrhať, keď som predávala posledné puzzle...lebo ja som začala vysvetľovať, aká je to výhodná kúpa, že posledné...že veď vidia, že všetky ostatné sa predali...a že je to krásny dar pre každú vekovú kategóriu, že na druhej strane je aj iná hra...proste tí sa (moji spoločníci) zdekovali tak rýchlo...a aj tak som počula ich záchvaty smiechu;)

Nickyx
30. 03. 2006
Dát tip
:) 4 + 1 zdarma :)

aj ot poznám...ale to si mal vidieť, všetci sa zvíjali v kŕči na zemi...lebo ja som z podpory pre domov pomocných služieb robila výhodnú kúpu...som robila zľavy, keď si niekto kúpil 2 puzzle a tak...;DDD fest mali zo mňa zábavu,...;DDD

Nickyx
30. 03. 2006
Dát tip
někteří zasale na druhou stranu byli moc hodní...třeba jedna slepá paní, až mi bylo líto, že jsem ji "obral" o 20 korun...vlastně 40, koupila si dvě...

wedle_vazy
30. 03. 2006
Dát tip
VéZeteM: ...nejen...:)

tak toto poznám...sme sa snažili v tescu vyzbierať niečo...na mne sa smiali...lebo ja som dokázala SKORO každého ukacať...ale na konci som bola vyšťavená...som robila akcie...že už máme len posledné puzzle, že to sa im oplatí 50 sk prispieť...sila;) ale niektorí boli fakt hnusní...fakt...už sa mi to nechce opakovať;)

Nickyx
29. 03. 2006
Dát tip
Vzdálený_hlas_moře má pravdu, ale to je drobnůstka, děkuji za názory a za tipy :)

Jednou jsem taky prodávala a jeden starší pán, který na první pohled vypadal docela příjemně na mě vybalil: "Učíš se žebrat?" Zůstala jsem stát celá opařená...a tak je to i s tvým dílem. Líbí se mi- žádné sny, žádná naivita-prostě život... t.i.p

wedle_vazy: Nemá tam být spíš "já v 3.pádě?" :))

wedle_vazy
28. 03. 2006
Dát tip
H: ...zabíjím prasátko jen občas a zajímá mě tok jeho krve, neboj. taková dobře mířená DMS-ka, třeba té sympatické blond paní, Vendule S., jejíž nadace financuje provoz onkologických lůžek, kde se jeden den rovná dvěma nocím v apartmá IH Hilton, udělá radost nejen...(já v 2.pádě)

Nickyx
28. 03. 2006
Dát tip
děkuji všem hrozně moc, opravdu :) Háber: já je nesoudil, jen mě zarmoutilo, že postrádají většinou slušnost a také někdy lžou...nejhorší bylo, když nás někteří viděli a následně raději radikálně změnili směr své cesty...nebo když lhyli, že nemají peníze, přitom jsem je před chvílí viděl kupovat si v trafice cigarety a podobně...ale chápu to, děkuji za Tvůj názor, dík, že jsi mi to objasnil...

Háber
27. 03. 2006
Dát tip
...toto je ťažké súdiť, ako v zmysle rozhorčenia OK... ako súd nad tým, čo nedal, ee... aspoň u mňa... vždy som dával, ale potom som zistil, že tie peniaze idú úplne inam... to je skúsenosť... to je smútok...

já jsem taky nepřispěla, se stydim, ale jsem úplně bez peněz, tak dám aspoň tip :)

wedle_vazy
27. 03. 2006
Dát tip
*** :) dáble! už se mi dlouho nestalo, tedy v jednom kuse naráz, aby výbuch smíchu (čórkařka z Lídla) vystřídal zármutek nad ignoranstvím... celkově k zamyšlení a vůbec příjemná věc já to řeším DMS bezva čéče fakt bezva

Natali_A
27. 03. 2006
Dát tip
!!!!*... Nikí, ach jo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru