Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plač

29. 03. 2006
13
8
5263

;))) nie vždy verte názvu diela...;DD

Oblaky plačú
radosťou
lebo prišla jar

8 názorů

Pokusák
15. 03. 2008
Dát tip
To jsem rád, že jsi ráda.. :-) Není zač děkovat.. ;-)

ani nevieš, ako si to vážim a som rada :) díkes

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
Tvé hříčky se mi líbí.. :-) *T

to je krásne "jaro"... dík :ˇ)

guy
06. 03. 2008
Dát tip
tak jedno hezký jaro posílám ještě tady :-)

guy
06. 03. 2008
Dát tip
tak jedno hezký jaro posílám ještě tady :-)

ja raz pôjdem navštíviť 2.x Paríž...som si to minle sľúbila ako som od niekoho čítala niečo krásne o Paríži...presne som to tak cítila;)

Incognito
15. 02. 2007
Dát tip
Jo, to je pěkný. :-)* Připomnělo mi to, když jsem byla v září na 3 dny v Paříži a poslední den začlo hrozně pršet...tak jsme si tak říkali, že Paříž pláče, protože odjíždíme. :-)

;) keď sa ti páči, tak je fajn...:*

tak tak :o)

vítanie jari;)

Symbolický jarní deštík... Hezká, ovšem nic víc...

možno máš pravdu, že som to tam nemusela dať, ale neviem, neviem...príliš svoje veci už nemením, keď to napíšem, ale ešte uvidím;))) good idea;)

Skafararix
02. 04. 2006
Dát tip
a haiku to nie je..."oblaky placu" - je to personifikacia a tvoj usudok..cize ee. Ale nevadi, kedze si ani haiku nepisala, ja len tak aby som otazku zodpovedal. Pekny den prajem!

Skafararix
02. 04. 2006
Dát tip
"lebo" mi tam pride uplne zbytocne a kaziace rytmus.

;)

zorka
30. 03. 2006
Dát tip
prepáč...***

waw, že haiku...práveže som si myslela, že haiku by to asi nemohlo byť...viem veľmi málo o haiku, ale niečo je tam aj s počtom slabík...a to mi nesedí;DDD ale som rada, že sa vám páči;)))

vesuvanka
30. 03. 2006
Dát tip
povedlo se Ti moc... TIP

Sarrah
30. 03. 2006
Dát tip
***

Háber
30. 03. 2006
Dát tip
to je celkom dobré haiku

síce si napísala, že tip, ale nedala si...;DDD som rada, že sa ti to páči...;DDD...lebo to znamená, že to nebol vyhodený čas sa sem pozrieť;)

zorka
29. 03. 2006
Dát tip
:)*

;)

Norsko
29. 03. 2006
Dát tip
*

som rada, že vám stálo za to sem sa prísť pozrieť, keďže sa vám páči;)

Nickyx
29. 03. 2006
Dát tip
:) jo, aktuální jak má být...*

ako vravím...netreba vždy súdiť podľa názvu...občas môže byť klamlivý;))) a mám právo aj na smutné;PPP...hlavne keď niekomu niekto chýba, že?;)

palino8
29. 03. 2006
Dát tip
vida, už som sa zľakol, že zas niečo smutné, neveselé, a ty takto ;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru