Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzy slnka

05. 04. 2006
18
16
4354

Je možné, že sa tu už niekde objavili prvé 2 verše, ale neviem ich nájsť...;))) A dnes som to dokončila(možno nie úplne, ktovie;) )...ale zatiaľ to sem aspoň takéto pridám;)

Kvapkajú na mňa slzy slnka,
ktoré sa skrýva za nepreniknuteľnou šedivosťou.

Sedím v tichosti listov,
ktoré hladia moju tvár.

Tieň padol za mňa
a nemá už nado mnou žiadnu moc.

Prídem sem, na toto miesto, dýchať jar
aj o rok, presne o takomto čase...

16 názorů

Pokusák
15. 03. 2008
Dát tip
:-) Nápodobně, nápodobně..

momentky, to je moje... ja prózu neviem písať a ani dlhšie (to by sa mi už po sebe asi nikdy nechcelo čítať :D )

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
Další výborná náladovka.. !:-) *T

ďakujem :) (zlatučký obrázok :) )

guy
07. 03. 2008
Dát tip
jara naení nikdy dost, tak tady máš ještě jedno, rezervní, kdyby se ti tam to předchozí někde ztratilo :-)

ďakujem...krásne si sa mi rozpísala, ma to veľmi potešilo;)

Gwynn_Ibain
11. 02. 2008
Dát tip
Zvláštne... kým som nemala fotoaparát, vždy som si myselela, že jar, západ slnka a všetky tie veci, čo človekom pohnú, sa tak nejak opakujú... a oni nie... O rok na tom istom mieste, o tom istom čase potečie iná voda a mne bude jedno, že som celá v tieni, pretože slzy slnka majú farbu smaragdov, keď svietia cez práve rozvinuté listy liesok... Jar vonia, možno vonia v nose, ale najviac vonia v krvi, v duši...

neni co dodat.. *

nie, nie...teraz je jeseň;))) zmiešaná so zimou...príde jar o 2 roky neskôr;) ale potešil si ma;)

Ó
16. 12. 2007
Dát tip
...dnes je pátého čtvrtý 2007...

dám:D minulý rok vzniklo, Je tu jar:D (takže tam sa môžeš mrknúť:D )... Som rada, že oslovilo a niečo dalo;)

avox
08. 03. 2007
Dát tip
potom dej avi! */ :-))

som poctená tvojou chválou (konečne?;) ) :P ale nie, dúfam, že teba potešilo a tým splnilo svoj účel;)

Markel
08. 01. 2007
Dát tip
za druhou polovinu T, moc líbilo

som rada, že sa páči...bola zo srdca;)

to neva, občas sa aj škaredé frázy dajú brať pekne a pozitívne;)

Potěšení je i na mé straně :)) (fuj, to je ale škaredá fráze-promiň za ni)

ďakujem, že si všímaš;) a som rada, že sa ti to páčilo...

No, kdyby ne, tak ti to nenapíšu.... Psát pravdu mi opravdu problém nedělá... :))

fakt sa ti páči?;)

Krásná...opravdu. t.i.p for You

;DDD

Jolana19
06. 04. 2006
Dát tip
líbí, za rok se zastavím zkontrolovat jestli znovu vytváříš jaro :)) přijdu dřív, kecáám

wedle_vazy
05. 04. 2006
Dát tip
*

Fil
05. 04. 2006
Dát tip
příjemné....

kvietok777
05. 04. 2006
Dát tip
hej, tieň je už preč...ale jar nemam rad.

Zuzulinka
05. 04. 2006
Dát tip
dýchať jar...ano to je potřeba:-)*

som rada;)

palino8
05. 04. 2006
Dát tip
mne sa veľmo páči***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru