Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prý přišlo jaro

08. 04. 2006
3
0
1649
Autor
Bezinka

 

Prý přišlo jaro

větev bez listí
vítr cloumá sýkorkou

péřová koule 

 

 

 

 

 


Bardem
27. 04. 2006
Dát tip
nehaiku

Bardem
27. 04. 2006
Dát tip
nehaiku

Bezinka
09. 04. 2006
Dát tip
Skafarix... dobře jsi to napsal, pokud to tak je, tak dík za informace. které se jinak těžko získávají :-)

Skafararix
09. 04. 2006
Dát tip
Nesuhlasim s Microm, formalne to nie je ok, kedze posledny vers je autorov usudok, logicka konstrukcia...vyvodenie zaverov s vonkajsich podnetov = subjektivizacia, ktora je v haiku nepripustna v tejto miera ako bola pouzita tu v tomto pripade. Posledny vers uplne zbytocne citatelovi vysvetluje to, co mal vycitit z predoslych riadkov aj sam...akoby si podcenovala citatela v jeho predstavivosti a haiku v jeho obrazotvornosti...

Bezinka
09. 04. 2006
Dát tip
všem díky za názor... ty tři řádky, to byl předvčerejší pohled z okna... teplota těsně nad nulou a sýkorka to vzdala... na holé větvi se neudržíš...

K_Anče
09. 04. 2006
Dát tip
sem stará větev vítr cloumá havranem prý přišlo parte sem cynik...a kdo mě zná, tak mě za to sprdne na 3 doby..ale jiná reakce mě nenapadla... co je na tom k zamyšlení...že jaro je a přitom není?

vesuvanka
08. 04. 2006
Dát tip
to je moc hezky napsané a výstižné pro minulé dny :-))) TIP

Micro
08. 04. 2006
Dát tip
Mně v tom chybí nějaký překvapení nebo širší asociace... těžko říct... formálně je to ok, ale od haiku čekám trochu jinou jiskru...

šeptala
08. 04. 2006
Dát tip
pěkné:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru