Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až nad hrobem...

11. 04. 2006
7
0
3861
Autor
Nickyx

Já vím...Ty víš...

Víš, to bylo jen tak, když jsem ti stáh kalhoty ve čtvrtý třídě. Přece ses smála...Ale mrzí mě to teď, omlouvám se... Víš, když jsme krmili ty labutě na splavu u Tyrky, i když tam žádný nebyly, smála ses mi, jak jsem tlustej, a já Tě strčil do vody, i proto, že jsem se chtěl ukázat před klukama. Teď mě to mrzí, omlouvám se... Víš, když jsem Ti řekl, že jsi blbá, když se Ti i napotřetí podařilo připálit ty řízky, nemyslel jsem to tak... Víš, víš přece, že co se často škádlívá, to se rádo má... Proč? Proč jsi odešla? Proč jsi mě nechala s Pavlíkem samotnýho? Proč jsi mi nenechala aspoň naději? Sakra! Proč mě to vždycky rozbrečí?
Nickyx
19. 04. 2006
Dát tip
:) jojo :) dík...

je to hezký, trochu sladkobolný teda, ale why not? :)

Nickyx
12. 04. 2006
Dát tip
děkuji :) i za návštěvu :)

Zbora
12. 04. 2006
Dát tip
Od proč by to mohlo být nějak zaonačené...ale to v tuhle chvíli asi není podstatné...i tak je zpověď silná.

Nickyx
12. 04. 2006
Dát tip
děkuju všem, i za objasnění :)

REDH0T
12. 04. 2006
Dát tip
To původně začínalo slovy : Víš, to bylo jen tak, když jsem ti stáh kalhotky ve čtyřiadvaceti...

jaza
12. 04. 2006
Dát tip
na to je tam málo sexu)))

REDH0T
12. 04. 2006
Dát tip
Jaza chtěl říct, a v tomto s ním plně souhlasím, že něco takovýho by teda nedokázal napsat. A pokud ano, tak by to sem nedokázal dát. A pokud ano, tak pod jiným nickem. Jaza chtěl jen říct, že tu báseň napsal on sám...

REDH0T
12. 04. 2006
Dát tip
Jaza chtěl říct, a v tomto s ním plně souhlasím, že něco takovýho by teda nedokázal napsat. A pokud ano, tak by to sem nedokázal dát. A pokud ano, tak pod jiným nickem. Jaza chtěl jen říct, že tu báseň napsal on sám...

Natali_A
12. 04. 2006
Dát tip
jinak je to pěkný.

Natali_A
12. 04. 2006
Dát tip
na

Nickyx
11. 04. 2006
Dát tip
děkujů :)

Kaderas
11. 04. 2006
Dát tip
Možná nehodnotí, ale cení - *

Nickyx
11. 04. 2006
Dát tip
ď, moc :)

Teda....trošku niance a obměny ve tvém lehkém stereotypu :)) Sice vůbec nechápu, co jsi tím chtěl říct, ale není to pro mě v tuto chvíli tak důležité, je to takopvé tajemné, neprobádané, líbí se mi to ...

ja...uznávam, poznám...*

Nickyx
11. 04. 2006
Dát tip
děkuju :)

Nickyx
11. 04. 2006
Dát tip
šlo mi o něco jiného, ale to je jedno...děkuju za radu, nemusíš se bát, jazo, já neoblíbené autory nemám :) _Sví_: ano, nechápu, ale chápu...

jaza
11. 04. 2006
Dát tip
už sem se jednou takhle urval z kritického řetězu a pak sem to musel řešit a ta autorka byla pak docela bla bla bla neoblíbení autoři bla bla to sem prostě nepatří, hlavně žádný umírání jako vážně

Nickyx
11. 04. 2006
Dát tip
děkuju moc za zastávku a za názory a Joli, Tobě děkuju za tip :)

jaza
11. 04. 2006
Dát tip
to se nehodnotí... nechci nikoho citově poškodit

Jolana19
11. 04. 2006
Dát tip
víš to bylo jen tak proč jsi mi nenechala aspoň naději víš, máš můj nadějnej tip, :) * T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru