Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oči

07. 03. 2001
7
0
1357
Autor
kachnička

Možná to není blbůstka, ale já to tam řadím....:o) A promiňte tu úpravu, má to být trochu posunuté, ale nevím jak to udělat.:o)

Nemít oči, netrápím se, co si vezmu na sebe, nemít oči, nedívám se zachmuřeně na Tebe. Nemít oči, nevidím se = nechytí mne smutek, nemít oči, tak nevidím každý špatný skutek... Nemít oči, neláká mne za výlohou každý šunt. Nemít oči? Co to říkám?.......Jsem já to ale lump! Nevidět, tak nevím, že každý den je jiný západ (sluneční :o)) - nevidět ho, jak bych mohla nad ním údiv chápat? Bez zraku bych nepoznala, že jste smutní vedle mne. Neznala bych vaše tváře – jež jsou mi tak příjemné... Nevidět, jak kvete kytka, jak se na mne usmíváš, nemoct si číst, zahrát noty....nevidět – to vyjde dráž! Díky, že vidím ! Sebe.... Je..... To..... Tebe!
pacajda
30. 07. 2005
Dát tip
Bába Míla Ti kdysi napsala básničku, jakpak to jenom bylo? Máš oči jako dvě studánky... Asi si nevzpomenu, ale třeba to najdeme!

Krasnykokos
03. 11. 2002
Dát tip
Slepě se vrhnout do citů, pýchy, cti a lásky. Pak otevřít oči a vystřizlivět - sám. Tip

Knihovník
30. 11. 2001
Dát tip
to se mi líbí - ale k tomu aby si "viděla" nestačí jen oči ... tip.

Kytička
03. 08. 2001
Dát tip
Souhlasím! Těšíš!

rire
18. 07. 2001
Dát tip
oči jsou moc vzácný dar je moc dobré, že si to připomínáme vždyť už jen mít je probouzí tichou pokornou radost*

lubi
30. 05. 2001
Dát tip
je to milé s peknou myšlienkou

Print
18. 05. 2001
Dát tip
...............................................*!!!!!

Rony
09. 05. 2001
Dát tip
....to srdce nepotěší

ulita
08. 03. 2001
Dát tip
a to prosím co oči nevidí....

Carodej
07. 03. 2001
Dát tip
:-)))))))) A nemohla bys sledovat Volejte řediteli:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru