Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbora se představuje

13. 04. 2006
9
0
3382
Autor
Zbora

Dobrý den. Jmenuji se Zbora a pocházím z Prahy, Podolské porodnice. Pracuji jako výpravčí na dráze a kolegové mi přezdívají zatažená výhybka. Ze zálib: hudba, četba, luštění křížovek, práce na zahrádce, kutilství a samozřejmě rodina. Máme s manželkou psa Bobíka, který je

Labrador a dvě děti. Mladší Aničce je 7let a jmenuje se po tchýni z manželčiny strany z Brna a staršímu Jaroslavovi bude 12 a jmenuje se po mém oblíbeném hokejistovi Jaromíru Jágrovi, které tímto zdravím. V létě jezdíme s rodinou k moři, na kole, lyžovat na hory v zimě. Žena ještě jezdí sama na jaře do lázní beze mě. Občas chodím s kolegy z práce na pivo do restaurace Na růžku, kde máme našeho oblíbeného hostinského Jardu Padrnohu, který má jednu zvláštnost a tou je internet. Vždycky před zavíračkou nám pustí Písmáka a my soutěžíme, kdo kterou básničku nejvíc sejme. To je v kostce asitak všechno.

houmles
14. 04. 2006
Dát tip
12tiletej jarda ruluje! to bych do tebe neřekl..

Bernies
14. 04. 2006
Dát tip
Hezké CV. *

K_Anče
14. 04. 2006
Dát tip
gr8!

Zbora
13. 04. 2006
Dát tip
:o)))

Skafararix
13. 04. 2006
Dát tip
hahahaha...t*

Jolana19
13. 04. 2006
Dát tip
jak kdy, jak kterej, záleží na okolnostech, náladě a celkové situaci, opravdu, opravdu, opravdu to nebyl můj nápad aby se jmenovali stejně, do poslední chvíle jsem bojovala za jedičnost jména, marné bylo moje snažení :)) Všude je to stejný na "na" reagují oba, na "udělej" nikdo. Neřeším drobnosti, ale když se naštvu jak jméno Jaroslav v žádné variantě používám, vím to jistě :))

Zbora
13. 04. 2006
Dát tip
A máš je nějak rozlišený...nebo oba slyší na Jardu? :o))

Jolana19
13. 04. 2006
Dát tip
no jo malej Jarda mám doma dva, soda

Zbora
13. 04. 2006
Dát tip
Jolana: oba jsou to Jardové. :o)

Zbora
13. 04. 2006
Dát tip
Jen by sis neublížil drahý Jenyku :o)

Jolana19
13. 04. 2006
Dát tip
Lehce mě mate proč se syn jmenuje Jaroslav, když oblíbec je Jaromír a obě jména jsou v kalendáři, asi chyba v komunikaci :))

Norsko
13. 04. 2006
Dát tip
kurňa, tam chodím taky , ale tebe sem tam eště neviďél..., enom esli si, panáčku, tak trochu nevymýšlíš...:-)

Zbora
13. 04. 2006
Dát tip
Jé, piškvorky bych si zahrál...ty mě vždycky bavily...nejvíc při chemii.

taky máš rád křížofky? my nejradši ty co maj legendu vypsanou mimo, ty se líp hoděj na piškvorky... :::ooo)))

ty jo a to sem si myslel, jak te znam :)

vesuvanka
13. 04. 2006
Dát tip
:-)))) posílám Ti dalšího labradora a tip

Těší mě.... :)))

Narvah
13. 04. 2006
Dát tip
jen jsem se pousmál

Zbora
13. 04. 2006
Dát tip
Jagara: Přiznávám, šlo to ztuha...ale když se dva lidé mají rádi, na rukou mohou i hory přenášet.

ysalamiri
13. 04. 2006
Dát tip
:) není nad civilnost v projevu

Zbora
13. 04. 2006
Dát tip
Dadík: samozřejmě!

máme stejné oblíbence a vůbec i hodně společného

sidonia
13. 04. 2006
Dát tip
hm, cekala sem kdo se toho "predstaveni (se)" chytne nejakym takovymhle zpusobem:)

dadíková
13. 04. 2006
Dát tip
aji já se mám představit? ..:)

Fouckault
13. 04. 2006
Dát tip
a co drogy, alkohol, duševní výpadky? :-) tak to budeš naprd literát :-)

Erik Ert
13. 04. 2006
Dát tip
ehm... co říct... co na to napsat... snad jen tedy ehm...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru