Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez názvu

10. 09. 1999
0
0
1438
Autor
zámek

Každý člověk podobá se vahám. Pak dosáhnout vyrovnaného stavu může jen ten, kdo porozumí mechanismu a současně dokáže manipulovat s tou miskou, která to právě žádá.
Silly
11. 01. 2001
Dát tip
možná už jsem také trochu jinde :-) vidět krásy a cit v okamžicích existence... a vyrovnanost už mi není podmínkou. měníme se furt a furt, řekla by malá Čarodějnice :-)

zámek
03. 01. 2001
Dát tip
... rozumím Silly, je tak. Víš, ten vyrovnaný stav je možná štěstí, ale jak dlouho trvá? Tak trochu mi stačí věřit v jeho existenci .. ať už jím proletím kdykoliv, kdekoliv, s kýmkoliv ...

Silly
08. 12. 2000
Dát tip
...z vyrovnanosti vyvěrá štěstí... myslím, že se v porozumění můžeme po krůčcích zdokonalovat, ale popsaného stavu nikdy nedosáhneme... byli bycho roboty samořiditeli a pozbyli bychom části našeho smyslu... :-)) ale kdo netouží pohybovat jazýčkem vah, když je mu těžko...

Helča
01. 12. 2000
Dát tip
Rozumím ti. dtto slavek. Co bude pak až je vyrovnáš? Bibša: Taky máš pravdu, ale být jednou dole a jednou nahoře každý nesnese.

kačka
14. 10. 1999
Dát tip
Občas potřebujeme pomoct, nespoléhám v tom směru pouze na sebe a své možnosti, slovo manipulace..brrr (vím, žes to myslel jinak)

zámek
21. 09. 1999
Dát tip
... a možná, že se učíme je celý život vyvažovat ...

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Nechci být Váha !!! Nechci být vyrovnaná, chci být jednou dole a jednou nahoře vlivem okolí a né vlastní znalostí fyziky (či chemie).

slavek
11. 09. 1999
Dát tip
jenže, když máš pocit, že jsou misky vyváženy, dopadne Ti na jednu z nich třítunové závaží...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru