Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá lež

03. 05. 2006
11
14
6832
Autor
Lakrov

Zase jedna 'Poedofilie' :-) , o které někdo řekne, že do kategorie 'Pro děti' nepatří (a zrovna vyšla taková mravoučná). Takže opět 'Pro radost'. A pro Malou Vránu.

 


* Malá lež *

 


Podkasej sukni a do trávy zaklekni.

Nesedej, osmá jim nesluší.

Chudobkám; v sedm krás od rána vykvetly.

Tvá k nim (dnes naposled?) nepatří.


Odlož, co n-nácté jaro ti dovolí,

Převlékni zimní šat na letní.

To co ti zůstane, ať tíží jakkoli,

neměň hned za lístky okvětní.


Má-nemá, dá-nedá, utrhneš, nenajdeš

šaty, co jiní prý nevidí.

Že nejsi nahá, když do nich se vysvlékneš?

Malou lež spolknou jen nevinní.



"Jsem tvoje Malá," lžeš večer, než usínáš.

Nevěřím, pryč jsou ty doby.

Na špičkách u okna myslíš, že spleteš čas?

Říkám: "Lež, máš krátké nohy."


14 názorů

meralda s.
13. 02. 2014
Dát tip

Popravdě mne k tobě dovedla přezdívka - lakrov je nevídaně půvabné jméno. Pak jsem se tebou pročítala a nacházela nevídaně půvabné věci a malá lež se mi trefila dnes do nálady nejvíce - jakousi rozverností. Milá hříčka. A snad v ní tuším i cosi erotického. "Jen klidně lež, malá..."


Lakrov
13. 02. 2014
Dát tip

Pro meralda s. (nebo Esmeralda?): Tak to by mě nanapadlo, že se zrovna k tomuhle poklesku někdo po téměř deseti letech vrátí. Děkuji za návštěvu (přemýšlím, co tě sem zavedlo) a za ocenění.


meralda s.
13. 02. 2014
Dát tip
Skvele!!

Lakrov
15. 03. 2009
Dát tip
Pro sattaya: Děkuji za uznání a ohlédnutí; je to napsané už dávno...

sattaya
15. 03. 2009
Dát tip
Líbí se mi, je to na typ

Lakrov
15. 03. 2009
Dát tip
Pro Impresse: Děkuji za návštěvu

Impresse
15. 03. 2009
Dát tip
:-)*

Marcela.K.
15. 01. 2009
Dát tip
Já myslela, že to je pro Havranku :-) Ba ne, pochopila jsem, že to píšeš pro Berušku :-)

Lakrov
15. 01. 2009
Dát tip
Pro mylenka: Malá Vrána je 'indiánské' jméno mé dcery (ale Tobě to možná vysvětlovat nemusím).

Lakrov
15. 01. 2009
Dát tip
Pro mylenka: > poslední sloka...je vtipná...víš to? :-) Tuším. Děkuji za návštěvu.

Marcela.K.
14. 01. 2009
Dát tip
Nejvíc se mi líbí ta poslední sloka...je vtipná...víš to? :-)

avox
03. 05. 2007
Dát tip
Díky bohu žádnou, mám dva dospělé syny, brzy mi bude dospívat vnučka... to jméno vzniklo jinak ale tohle je taky docela hravě vymyšlené :-))

Lakrov
03. 05. 2007
Dát tip
pro avox: (xova...Sova...K. Sova... hry s písmeny /a čísly/) >zdá se mi hlubší, než ukazuje na první pohled Ale asi není. Nebo nezdá. To záleži na tom, kolik máš dsopívajících dcer :-)

avox
03. 05. 2007
Dát tip
ještě se vrátím, zdá se mi hlubší, než ukazuje na první pohled

Horavin
19. 05. 2006
Dát tip
Že poezii vůbec nerozumíš? Řekl bych, že k tobě sedí lépe, než napsal Norsko o mně: epik s duší poeta... :) *

Lakrov
19. 05. 2006
Dát tip
Dalo by se říct, že téhle 'radůstce' předchází http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=183567 skoro nikdo ji nečte, podobně jako moje povídky.

Lakrov
19. 05. 2006
Dát tip
Jenže já píšu básničky jen kvůli srandě :-) Poezii vůbec nerozumím a o čem (moje) básnička bude (občas) poznám; ale až když je napsaná :-) Shlížím se (a topím) v próze a epických povídkách, které nikdo (pro jejich délku) nečte.

a2a2a
19. 05. 2006
Dát tip
malou lež spolknou jen nevinní je pro mne nejhezčí verš básně, a také večer u ona spleteš čas, toto je rovněž moc hezké a hodně ze života

Čumák
17. 05. 2006
Dát tip
ale jo, tak v tom pripade to hned je blizsi. ta dnesni mladez... CHAPU :D

Lakrov
16. 05. 2006
Dát tip
Bylo by to divné i kdyby sis představil, že to píše rodič dítěti (*>- dceři)

Čumák
16. 05. 2006
Dát tip
divny je to :o)

Print
07. 05. 2006
Dát tip
:-)*

Jolana19
03. 05. 2006
Dát tip
na špičkách u okna myslíš že spleteš čas :-)

Noe1
03. 05. 2006
Dát tip
:-)

Zaujimave vnimanie casu a priestoru a inych veci carovnych a potrebnych.

Lakrov
03. 05. 2006
Dát tip
Paradox? To bejvával ňákej databázovej systém... > nejsi matematickej lingvista?---o)) Nevím, co to je; Tak nevím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru