Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

už nevydrží...

04. 05. 2006
3
0
1726
Autor
Nickyx
strouha lidské špíny šíroká jak svět sám už nestíhá nevydrží nápor řevu duše co trvá tolik tolik... A krupobití dlažebními kostkami na ni zanechalo stopy nejen červené...
Nickyx
11. 05. 2006
Dát tip
promiň :(..ď

Natali_A
11. 05. 2006
Dát tip
:o(jééjej.z každého písmenká čouhá veliký kus bolesti:(

Nickyx
11. 05. 2006
Dát tip
to je fajn...díky :)

toto sa mi páči...*

Nickyx
05. 05. 2006
Dát tip
hmm...děkuju :)

Háber
05. 05. 2006
Dát tip
ako vždy v posledný čas od Teba silné t

Nickyx
04. 05. 2006
Dát tip
asi vím co máte na mysli..já nevím, co s tím dělat...možná už se toho nezbavím...každopádně děkuji, nechám si to projít hlavou...

Oldjerry
04. 05. 2006
Dát tip
Nickyx - víš ona ta prohlášení velikánů se musí brát trochu s rezervou. Ani den bez čárky, viď ? Jenže sám autor tohoto výroku na obraze pracoval i půl roku, jistě : každý den na něm udělal spoustu čárek - stop štětce, špachtle, prstu... Zkus to malinko kompilovat s příslovím : Práce kvapná... Ty tvé práce na mne působí - jak jsem napsal myslím včera - jistou nedokončeností. Jsou to velmi dobré obrazy, jen někde nepatřičně umístěné - takový Piccaso pověšený na drátě mezi dvěma telegrafními sloupy, něco v prostoru jen tence, nebo vůbec nespojené s okolím. Nevím, jestli se mi to povedlo vyjádřit přesně.

Nickyx
04. 05. 2006
Dát tip
ne, zcestný ne...každý názor má kus pravdy...někdy míň, jindy víc...ď :)

Moc hezká myšlenka, ale je ji málo, nebo já nevím, mám prostě pocit,že když píšeš dílo denně, že většinou pak tím ztrácí to "své", že se ti to neuleží....ale asi je to můj názor-zcestný....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru