Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květy sakury

10. 05. 2006
7
5
2362
Autor
Saša Deda

Další maličké...

Květy sakury se chvějí
- vítr jeden odnáší
jsi to ty...


5 názorů

Saša Deda
16. 12. 2009
Dát tip
díky moc

vesuvanka
16. 12. 2009
Dát tip
krásná miniaturka :-))) TIP

Bíša
14. 12. 2009
Dát tip
Pěkná miniaturka...

waldekke
03. 09. 2009
Dát tip
vítr nebo květ... velmi, velmi romantické. Díky. * W.

líbí ;-) *

Oldjerry
30. 08. 2006
Dát tip
Sašo - je to moc hezká miniatura, kdyby nebyla pokažená klasifikací haiku, dal bych jí tip, stejně jako několika dalším, které jsem četl. Snad jsi o haiku již něco četla - na Inetu je několik různě obsažných pojednání, které dávají celkem slušný obraz pojetí a pojmu haiku. Jsem 100% přesvědčen, že až to přečteš, budou tvá haiku mezi nejlepšími tak, jako ty krásné miniaturky.

Rad_o)))
25. 05. 2006
Dát tip
No jasně, že mohl :o))), ... ale moc toho nevím ... Jen to, že údajně téma je čistě na autorovi ... ale má danou slabičnou strukturu... ... a to pět slabik, sedm a pět, a pak sedm a sedm :o))) ... a samozřejmě vznikla v Japonsku. ... pět a sedm je pro japonštinu asi nějak typické :oDDD ... jestli chceš, tak se pokusím něco o tom sehnat ... můj strýc se Japonskem docela zabývá ;o) ... a pěkňoulinký den přeji :o))) (jo a moje poslední dílko je takovej pokus o tanka)

Saša Deda
25. 05. 2006
Dát tip
díky moc za tip, no možná tohle není "čisté haiku" ale původně počet slabik vázán určitě byl. Problém je v tom, že japonština to má trochu jinak. Mohl bys mi prosím napsat něco o tanka?

Saša Deda
25. 05. 2006
Dát tip
díky moc za tip, no možná tohle není "čisté haiku" ale původně počet slabik vázán určitě byl. Problém je v tom, že japonština to má trochu jinak. Mohl bys mi prosím napsat něco o tanka?

Rad_o)))
25. 05. 2006
Dát tip
tak je u haiku důležitý počet slabik, třeba jako u tanka, nebo není?

Rad_o)))
25. 05. 2006
Dát tip
... jestli tohle je tedy haiku, tak se mi haiku moc líbí :o))) ... * Tink

CZlovek
15. 05. 2006
Dát tip
Nádhernou atmosféru jsi vytvořila - ticho okamžiku a přece i neustálou přítomnost pomíjivosti. ť*! -> Ekty: http://cs.wikipedia.org/wiki/Haiku

Saša Deda
10. 05. 2006
Dát tip
to je škoda... podle me se jedna o minimalisticke dilko inspirovane tradicni japonskou poezii - ma jit o zachyceni okamziku a o jeho presah. Cili za slovy hledej obraz a take treba principy. Napriklad tady to byl pokus o naznaceni pomijivosti... Nevim, zda-li se dari, snaha je stale...

Wemi
10. 05. 2006
Dát tip
nic, nic, nic... někdo mi bude muset vysvětlit... k čemu to haiku je

Ekty
10. 05. 2006
Dát tip
Je to hezky... ale je tu nekdo kdo dokaze srozumitelne vysvetlit haiku?

Nebó ty... Miloučké :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru