Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako důkaz

10. 05. 2006
5
0
2611
Autor
poletik



Přijmi jako důkaz prosím

nejmilejší hračku mého mládí

- perořízek všitý do šaška


Sdílíme poslední schody


Někde si blesk půjčil něčí tělo

a ten někdo žije dál

jako nikdo              zvláštní




ramia
03. 09. 2006
Dát tip
..musim mat na nu cistu hlavu.V tejto chvili mi nic nedava,pretoze uz ani nechcem,aby davala..sa priznam.Je dost neskoro pustat si svoju mysel do Tvojich riadkov a premyslat nad nou.Poznam sa..mozno by som nad nou sedela aj hodinu a nic.A tieto stavy priam nenavidim..

poletik
03. 09. 2006
Dát tip
Ona je psána konkrétní osobě. Není to dobrý text objektivně, uznávám, že to jde těžko dešifrovat...

ramia
03. 09. 2006
Dát tip
..ahaa..mala som ten dojem,ze to bude nieco na ten sposob..Je tazka..a neviem,co chcel basnik povedat.Este sa k nej vratim...

poletik
03. 09. 2006
Dát tip
perořízek je takový klukovský nožík, kudla :-)

ramia
03. 09. 2006
Dát tip
..bohuzial,neviem prelozit perorizek do slovenciny..

marlene
01. 09. 2006
Dát tip
ta mezera na konci je asi úmyslná...a fakt tam sedne...perořízek v šaškovi mi hází zvláštní symboliku...na první přečtení mě to nevzalo, ale "pod hladinou" je to lepší :)

netwar
12. 05. 2006
Dát tip
Tak to není špatný. Má to něco do sebe. T.

netwar
12. 05. 2006
Dát tip
Tak to není špatný. Má to něco do sebe. T.

(závorka)
11. 05. 2006
Dát tip
jo, ale jo, (líbí) T

Print
11. 05. 2006
Dát tip
*!

Fouckault
11. 05. 2006
Dát tip
jenyk: :) snažím se odprostit od čistě emocionální roviny působení textu.. abych když někdo napíše něco .. patetického.. a za srdíčko chytajícího nepadl hned nazadek.. (to jen obecně - mimo tento text.. spíš k tobě..) já hodnotím čistotu textu mou optikou.. osobně mi tento obraz přijde jako divně vyhrocený nelogismus vzpírající se charakteru okolního textu.. chápu jeho význam.. samozřejmně.. jen bych to (já) formuloval odlišně.. a pokud to byl autorův záměr tak mne prostě minul.. toť vše.

Fouckault
11. 05. 2006
Dát tip
- perořízek všitý do šaška to mi příjde v tom textu cizorodé.. ale působí na mne..*

hmm....teda tu hračku si představit neumíme...ale souvislost s tou druhou částí tam docela vidíme nějakou...

K_Anče
10. 05. 2006
Dát tip
Je tohle možný?! Sem hodila voko do snáře: "Perořízek viděti nebo míti: nestálost, nevěra."...a prve sem myslela, že je to o nějakym šnyclu z bůhvíčeho:DD

mortecino
10. 05. 2006
Dát tip
začátek slibnej moc, ale pak tam dole někde/někdo/nikdo..takový neurčitý příliš., pro mne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru