Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Metafora

11. 05. 2006
21
29
6657

Mohutný hurikán zavyl od zlosti
A roztrieštil ľadovec na drobné
                                         kúsky

Aj tak osamelú dušu
Ktorá bola na vrchole ľadovca
Nezabil

Šťastná stála na kryhe
A usmievala sa na práve

 

                        vychádzajúce
                                         Slnko

29 názorů

ďakujem... mne sa veľmi páči aj čeština :)

aha :))) (a ja, že už nie som "in") :D

Pokusák
15. 03. 2008
Dát tip
Jejda, nic hlubokomyslného, pouhý překlep.. :-) *T - to mělo být..

´dakujem... a čo znamenalo to Z? :-o :)

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
moc hezké.. :-) !!! *Z

výborná pieseň :) (zaujímavé s tými simpsonovcami :D )

guy
08. 03. 2008
Dát tip
k tomuhle se hodí tahle, jedna z mých oblíbených tentokrát v méně typické verzi .. aby se autor mohl usmívat :-)

Dero
30. 01. 2008
Dát tip
JesusInBox: http://pismak.cz/index.php?data=text&id=2 4. Uživateli není dovoleno urážet, napadat či jinak poškozovat ostatní uživatele služby www.pismak.cz nebo partnery serveru. (pravidla jsi porušil smazanou kritikou ve znění: "28.01.2008 18:12:15 - JesusInBox - si piča")

Dero
29. 01. 2008
Dát tip
JesusInBox: Hlídej si slovník, porušuješ pravidla serveru. První varování.

ďakujem obom za názory;) (inak, je sranda, ako každý človek inak vníma gýč či klišé a tak podobne;) )

JO! *

V tom případě je to ještě cennější ... jsou to přesně taková slůvka, která podle mne dokážou pomoct člověku, který je na dně ... je v nich naděje ... :)

dík, to bolo písané pre kamarátku, ktorá bola na dne...only for her...a zavesila som jej to sem, lebo viem, že moje veci si pozerá;) a myslím, že aspoň kvapôčku pomohlo, takže splnilo účel;)

Něco v tom je ... není to špatné ... :)

som rada, že ti to niečo dalo a ďakujem za pochopenie;)

:) jsou věci, slečno, veřte mi co vás odrazují od snění ale už du na to, tak dobré ranko aj tebe

som rada, že dobre zaspávajúci (veď i písal, že sa ti bude dobre zaspávať po tom mojom obrázku:D ) chlapec tu bol a pochopil (ma)... dobré ráno prajem...;)

mrkl jsem k usměvavé dívce :) je to fajn, působí to jako neřvoucí vykřičník nebo tučně označené sdělení ( tzn. nic víc, nic míň, stručně jasně ). jo.

ďakujem za tak povzbudivú kritiku;) som rada, že táto báseň niečo hovorí, lebo bola pre ľudí (najmä pre 1 priateľku, ktorá bola vtedy na dne)...na povzbudenie;) Ďakujem...veľmi si ma potešila (a teraz to potrebujem, lebo sa neviem dokopať do učenia;) )

Aha, tak nie, dnes som mimo...nie jedna z prvotín...to som si myslela niečo iné...si ma nevšímaj;) Ale jedna z básní konkrétne pre človiečika, ktorý potreboval povzbudenie...;) Prepáč za omyl...

som rada, že sa ti páči táto moja vecička...bola to jedna z prvotín a veľa pre mňa znamená;)

Ivo Koivo
09. 09. 2006
Dát tip
pěkný obrázek mi vytanul v mysli*

Som rada, že sa ti táto moja vecička páči;)

neboj, nenechám sa príliš prehovoriť...už som si Ašša vypočula nespočetne veľakrát...ale aj tak som toto na konci písala presne pre 1 osobu...len pre ňu tam bolo vysvetlenie, aby sa nebála, aby vedela, že som pri nej...a potom som to mohla dať preč, lebo ostatní nemajú radi vysvetlenia...keď ich sami nenájdu;))) (aj tak sa nedám a dám ich tam;)...a som rada, že občas ti moje veci sadnú;)

Ja nevidím ten obrázok, ktorý si mi posielala:-/

Cesta naděje...věř :))

aj ja dúfam, že ešte sa aj nadýchnem...a ešte raz a ...

Vím...jenže někdy je, někdy není...Ale máš naprostou pravdu...Dýchám....snad :))

viera je niečo, čo ťa dokáže podržať nad hladinou...ak veríš sám sebe, máš možnosť sa vyjadriť a ostatní ťa aj vypočujú...viera v to, že bude ešte nejaká lepšia budúcnosť ti dáva silu nadýchnuť a sa a vydýchnuť...a vždy znova a znova...takáto viera...

Víra...co to je? Někdy ano někdy ne... :)

keď si to mrkneš, už to bude zmenené;)

usmata...no jo...si to mohla dat mu naskor do posty...a potom to hodit sem...bez toho..terbars..usetrili by sme tym dllllllllllhu..debatu..usmev... sea...vymysli radsej nejaky symbol..usmev...

Seet: :DDDD, pekné prirovnanie...som sa schuti zasmiala...:DDDD Ašš:nad tým už uvažujem, už to pomohlo, už si to tá osôbka prečítala...už to možno dám preč, už to tam nie je treba...:DDD Vzdál:Možno ani tá nie, ale...treba veriť, nie?

...no moze byt symbol...ale podla mna je trochu nestastne zvoleny...hlavne v suvislosti s tym slnkom...hm... ...aj ked vlastne aj na slnku moze byt riadna kosa...hm.. ...ale jasne za symbol mozes oznacit hocico co si zmyslis... ...a este neviem ci su hurikany aj pri ladovcoch...hm... ...hm...neviem... ...jedna osoba..jasne...je dobre ze to zabralo...ak to zabralo... ...ale pre mna ako som spominal nie... ...stale si myslim ze vyhodenie poslednej strofy by tomu dost vyrazne pomohlo..

A co když ani ta ne? Co když povolí... T.I.P pro Tebe...

som rada, ze sa pacila tym, ktorym sa pacila...:D a Ass...to "moralizovanie" som tam dala preto, lebo som citila, ze nie kazdy by nieco y toho pochopil...presne preto som to tam dala...lebo jedna osoba odo mna potrebovala "moralizovanie" pocut...a myslim, ze to yabralo..potrebovala pocut, ze este stale je slnko nad nami...ze je tu nejaka opora...a uz som Zuzulinke pisala, ze nezalezi, ze sa 1 kryha roztopi, ked mam moznost prestupit na inu...je tu vela moznosti...a kryha je len symbol...

...hm...no co povedat... ...tak uvod...hm...mohol byt nastup do basne... ...i ked zavyl od zlosti nemusi...ale budiz... ....druha strofa...ta mi nesadla... ...mohla si ju uplne vypustit a nahradit niecim inym...nejakym...a zena.. ...a naviazala...rovno s tretou strofou...ktora je v podstate ok.. ..stvrta je uplne zbytocna...keby si to zakoncila tym slnkom...tak by to bolo udernejsie...dla mna...a nechala by si priestor citatelovi.. ...snaha o moralizovanie... ...to teda nemusim...vobec... ...pocujes...ale je to moc po lopate...ale v podstate mlatenie prazdenj slamy... ...navyse aj ta kryha sa na tom slnku roztopi..a co potom?... ...cize celkovy dojem z basne...je skor ze nie... ...je tam na mna prilis vela zbytocnych slov..balastu...

Zbora
11. 05. 2006
Dát tip
:o)

vesuvanka
11. 05. 2006
Dát tip
je moc hezká, povzbudivá :-))) TIP

Háber
11. 05. 2006
Dát tip
no t

som rada, že už viem, ako sa povie kryha po česky...kra...;))))

Nickyx
11. 05. 2006
Dát tip
* :)

jéééj, ďakujem...;))))

Zuzulinka
11. 05. 2006
Dát tip
úsmev, úsmev..to je šanca premeněnááááá...musí Ti to slušet:-)

ďakujem, si ma rozosmiala;)

:D

Zuzulinka
11. 05. 2006
Dát tip
je to iba zmrzlá voda, nič viac...ale voda je vraj život...dobre, budem veriť, že na tej kryhle som v bezpečí:-)

udrží ťa vietor...a to je len obraz...:DDDD...netvár sa, že nevieš, že kryha je len symbol;)

Zuzulinka
11. 05. 2006
Dát tip
kryhy sú šmykľavé, čo keď sa šmýkneš?...čo potom, keď sa rútiš nadol a nieje čoho sa pridržať?

nezáleží na to, či sa tvoja kryha spojí s inou a ty prejdeš na vrch druhej...vtedy sa "tá druhá" stáva tvojou kryhou;)

je, z istého uhlu pohľadu;)

Zuzulinka
11. 05. 2006
Dát tip
to není nikdy jisté

nie, takže zmiasť...;)))):D

palino8
11. 05. 2006
Dát tip
veď to... takže zmiesť

nie, v PSP je zmiesť od slovesa zmiesť...teda zmietol špinu a tak...a zmiasť od zmätený a tak...takže to viem dobre:P

myslím, že nie...ale môžem mrknúť;)

palino8
11. 05. 2006
Dát tip
*** nepíše sa v tomto prípade zmiesť? (zmetený != zmätený ;) ...)

možno, ale možno je tam naschvál pre tých, ktorí hľadajú povzbudenie...preto...

Teba mám naozaj tak moc rada, prepáč, že som ti ešte neodpísala na list...ale ono...ja to teraz nezvládam...i keď som ho začala písať okamžite...to nebolo ono...nestíham to, ale vedz, že som tu pre teba...

Norsko
11. 05. 2006
Dát tip
fajn...ale to mravokárcovství je :-) zbytečné :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru