Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stratená

12. 05. 2006
4
0
1434
Autor
maia

už nemám kam ísť

niet domova v duši

 

slzavé údolie

klam a pretvárka

 

pre srdce na dlani


KayTee
31. 05. 2006
Dát tip
:-)))

maia
26. 05. 2006
Dát tip
Inak som si ta ani nepredstavovala. :-) A fotky maju velmi zvlastnu nostalgicku atmosferu...

KayTee
15. 05. 2006
Dát tip
fotky jsou tady www.sweb.cz/cerzd/vyst (na té první jsem já :-)) a moje slová tam budou třeba taky..až to bude hotové

maia
13. 05. 2006
Dát tip
A tvoje slova k jeho fotkam? :-)

KayTee
13. 05. 2006
Dát tip
Mno o puberte mi ani nehovor..starám sa o 6 detí z toho 4 sú v tom až po uši :-D Niekedy by som ich najradšej zabila :-D Fotky z výstavy tu určite nebudú, ale fotograf si to určite na web dá :-)) Cmukinu tiež pozdravujem :-)

maia
13. 05. 2006
Dát tip
Je to uzasne. Viem si zivo predstavit tie fotky, aj slova k nim. Asi to tu publikovane nenajdem... cmuki, prave preziva hlboku pubertu so vsetkym, co k nej patri a myslim, ze vsetci to spolu v pohode zvladame. :-) Pozdravuje ta. :-)

KayTee
12. 05. 2006
Dát tip
Niekedy to veľmi pomáha.. mňa kamarád včera tento týždeň poprosil, aby som napísala veršíky - slová - pocity k jeho fotkám na výstavu.. fotky sú zo starého cintorína a mne teraz veľmi pomáha, že možem písať pochmurne a nikto mi to nevyčíta. Mám zložité obdobie a som rada, že sa možem vypísať.. ako sa má cmukina?

maia
12. 05. 2006
Dát tip
Dakujem. :-) To bola iba taka momentka a to, ze som ju pomenovala mi hodne pomohlo. Asi sa bez pisania bezrozmyslu predsa len nezaobidem...

KayTee
12. 05. 2006
Dát tip
chápem...*

beda
12. 05. 2006
Dát tip
Přeji hodně Sluníčka a asi neřekneš neni, jen proto, že zrovna nesvítí. Měj se co nejlépe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru