Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příště už prosím nepřerušovat

19. 05. 2006
6
0
3798
Autor
Kastel

Když jsem byl s Tebou

byl jsem jako jojo

- nahoru dolů nahoru dolů…

..když náhle pohyb ustal

a já zůstal úplně dole

Tak zase hledám slečnu

která chytne za provázek

- nahoru dolů nahoru dolů…

…až do úplného vyvrcholení


Espera
28. 06. 2006
Dát tip
:-)))))!!!

Rabb
19. 06. 2006
Dát tip
:-))) ..*

Rad_o)))
27. 05. 2006
Dát tip
:oDDD ... * Tink

martinez
24. 05. 2006
Dát tip
jo, kluci, nelovíte asi ve správných vodách... ale takových je nás spousta (ááá, už vím kerou básničku sem dám příště... o lovu... dík za inspiraci :o)) a já teda vím co chci... a o to je to pro mne těžší a smutnější... rrrozhodně rrrozhoďte svý prrrovázky - nějakou ulovíte, beze strrrachu!!!

Irea
23. 05. 2006
Dát tip
Tohle mi přišlo dneska mailem: BÁSEŇ ŽENY Chci muže, který je krásný, chytrý a silný, milující dlouhé naslouchání, muže který myslí dřív než mluví, muže který zavolá a nečeká týdny. Jeho zaměstnání je prostě skvělé, jeho konto pro mě vždy vroucně otevřené. Galantní u stolu, etikety znalý, záda mi mne a to bez váhání. Ó, muže který mysl mou miluje a ví co odpovědět na 'můj zadek, jak velký je?' Muže takového nekonečně chci milovat a jako svého nejlepšího přítele znát. BÁSEŇ MUŽE Chci hlucho-němou nymfomanku s velkejma kozama, co vlastní pivnici a rybářskou loď. Vím, že se to nerýmuje a je mi to u prdele. ------------ ------------ No, něco na tom je, že? Ale básnička se mi líbí, jojo.

papouch
22. 05. 2006
Dát tip
ale jedno vím (zkušenost) .. ženy chtějí to, co nelze splnit ... kdybyses na kousky rozkrájel a snesl jim nebepekloráj, tak tě nakonec opustí pro něco, co opravdu nejde ... ( miluju tě, byla bych s tebou, ale kdybys byl o dvacet let mladší... to je na věšák, viď :-)

papouch
22. 05. 2006
Dát tip
jen jestli nekecají ... ony samy totiž nevědí, co chtějí :-)

Kastel
22. 05. 2006
Dát tip
..to právě nemůžu vědět, když ho nemám, o to říkaly všechny :o)

papouch
22. 05. 2006
Dát tip
*što takoje rozum? :-)

papouch
22. 05. 2006
Dát tip
rozum?? ěto takoje rozum? :-))

Kastel
22. 05. 2006
Dát tip
...to to teda povím, a přitom bychom už měli oba dva mít rozum dle našeho věku soudím :o)

papouch
22. 05. 2006
Dát tip
ty baby s náma mávaj, viď

papouch
22. 05. 2006
Dát tip
ano ano .. vlastně jo jo .. :>

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru