Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Petr

22. 05. 2006
5
8
2954
Autor
pivnik

Možná mi pomůžete s klasifikací- ale jedná se hlavně o vypsaní svých pocitů. Není to však láska, jak se může zdát...

P.                Počátek všeho. Štěstí i neštěstí, lásky i žalu, smíchu i pláče.
              Je to porozumění, které pro mě máš.
              Pošetilost, když si myslíš, že dokážeš horu prorazit květinou.
              Pravda, kterou umíš přijmout i dát.
E.               je energie- rozdáváš ji, sršíš jí. Však neutlačuj ji, opatrně na ni!!!!
              Empatie, s níž se dokážeš do člověka vcítit.
              Napíšeš-li někdy epitaf, bude plný smíchu- jako Ty.
T.                 touha po něčem, co je blízko, ale strašně vzdálené. Touha a chtíč, kterým jsme se svěřili do nemilosrdných rukou.
              Trpělivost, kterou se mnou máš, je ctnost hodna obdivu…
R.          je radost, s kterou prožíváš každičký den- ne vždy sice přebije smutek, vkrádající se do Tvého srdce, ale je v Tobě- a to mi dává sílu!
              Respekt, který k Tobě chovám,
              zdravý rozum, jímž vše řešíš.
              Pár romantických nocí bych chtěla prožít v Tvé náruči; pár ostrůvků v moři mé nicoty.
Jsi můj přítel, Petře!!!

8 názorů

pivnik
28. 06. 2007
Dát tip
mno, nevim, nevim.. par lidi me uz zkazilo.. :( ale tak treba ne, treba to je jen docasny... :o)

pivnik
22. 04. 2007
Dát tip
.. :) nerozhodnost, to znam :) Asi chapu, pac pro neinformovaneho cloveka to asi nema zadny obsah :) Byl to stejny pripad meho psani..

Citově je to dost silné ať už jde o cokoli, grafická zpracovanost se mi také celkem líbí, je to docela přehledné a to je asi tak vše. Nemám nějak co vytknout, ale na druhou stranu, z nějakého důvodu nemám ani nějak co extra vychvalovat. Nevím barbar je zmaten svou nerozhodností, líbí či nelíbí. Má to něco do sebe. no co nějakým tipem nic nezkazím... * :-)

pivnik
11. 03. 2007
Dát tip
:o) dekuji:) jsme stale spolu, protoze je to muj pritel-kamarad. Vyssi forma kamaradstvi. Znam to, kdyz nelze hodnotit obsah, citovost,.. dekuji za zastavku:)

exorcista
11. 03. 2007
Dát tip
u podobných dílek, které sahají kořeny velice hluboko, se zdráhám pouštět se do rozsáhlejších kritik...ač jsem o ně žádán ;). ale...pokusím se. Forma je originální (ačkoli jsem se už s podobným nápadem setkal) a vždy mě potěší, takhle pěkné a nenásilné hrátky s grafickým zpracováním. Námět a myšlenka je ryzí a velice přímá...tím i odproštěná od nic neříkajících frází, které se dnes, tak často, vyskytují za každým rohem s nálepkou "poezie" na zádech. Vůbec bych se nebál jednotlivé části (odstavce s písmeny) oddělit prázdným řádkem, ale je to dostatečně srozumitelné i bez toho. Co říci na konec? snad jen toliko, že pokud jste stále spolu a toto dílko je "platné", tleskám k vytvoření takového krásného vztahu. :)

pivnik
06. 02. 2007
Dát tip
...

Jakubisko
05. 02. 2007
Dát tip
To je tak pěkné...=) Co víc dodat *

pivnik
24. 08. 2006
Dát tip
..kdyz se ke mne tak hezky chova.. :-)

pivnik
24. 08. 2006
Dát tip
..kdyz se ke mne tak hezky chova.. :-)

Kastel
23. 08. 2006
Dát tip
...že o něm tak pěkně píšeš..

pivnik
23. 08. 2006
Dát tip
.. neni co.. :-)

Kastel
22. 08. 2006
Dát tip
...docela mu závidím :o)

pivnik
20. 08. 2006
Dát tip
to Jarmila Moosova- dkuji, budu se snazit.. snad se zadari :-)

Každopádně se dokážeš velmi poeticky vyjadřovat těmi správnými, nekýčovitými slovy, a to je velká devíza. Jsi hodně mladá a jestli budeš psát dál, může to být jenom lepší a lepší. Líbí se mi Tvoje nazírání.

pivnik
22. 06. 2006
Dát tip
jak presne myslis vzhled??

Sasinka
21. 06. 2006
Dát tip
tak tady se mi naopak pohrani s pismenkama (=vhled) liiibi mocky :)) sikula!

pivnik
23. 05. 2006
Dát tip
:) to je prave to... ten smysl clovek pochopi, pokud je v me kuzi. Ani u jednoho nejde o lasku ani zamilovanost, to bych tomu dala.. :-) ale diky- Vlada vznikal spis nasilim, prvni byl Petr (napsany). Chtela jsem charakterizovat mne blizke osoby jinym zpusobem...

Horavin
23. 05. 2006
Dát tip
Jó, tak voni sou dvá, tak to je mi jich upřímně líto. Už jsem chtěl napsat, že platí to samé jako u akrostichu Vláďovi, ale všiml jsem si, že tento není tak obsáhlý, působí útulněji, řekl bych o mnoho lépe. Nakonci místo patetického "Jsi můj přítel, Petře!!!" bych použil civilnější: Co s tím uděláš, Petře?!! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru