Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muži a ženy jsou dva různý živočišný druhy...

24. 05. 2006
3
0
3350
Autor
pepička15

Věděla jsem, že až se vrátím domů, Ty už tam budeš. Těšila jsem se na Tebe asi tak, jako když se dítě vrací ze školy v přírodě a nemůže se dočkat, až zase uvidí mámu.. Byla jsem unavená, šéf mi neskutečným způsobem zkritizoval tu práci o Kafkovi, jejímž psaním jsem strávila poslední tři týdny a do toho všeho mi zavolala Karolína – málem potratila, je proto doma a jestli se prý nechci někdy zastavit…

Šla jsem podvečerní Prahou, v tašce lahvinku chilskýho cabernetu… Snažila jsem se na nic nemyslet, ale nešlo to. Pořád jsem měla před očima rozlícenýho šéfa anebo vyčerpanou Karolínu… V duchu jsem počítala, jak dlouho to ještě potrvá, než hlas z reproduktoru oznámí, že jsem doma – chtěla jsem se Ti schoulit do klína, popíjet červené víno a vnímat jenom mne a Tebe…

„Rajská zahrada, příští zastávka…“ Konečně! Rychle se zvedám a skoro utíkám domů… Už jenom pár schodů a budu u Tebe…

„Ahoj miláčku, už jsem doma!“ Odpověď žádná. Ticho… Ale vždyť bylo odemčeno… Jdu do obýváku a najdu Tě tam, jak spíš na gauči. Vypadáš jako malý chlapec a zároveň jako dospělý muž…

Položila jsem na stůl kabelku i tašku s nákupem a zatímco jsem si svlékala sako, moje oči se nemohly nabažit pohledu na Tebe. Laskaly se s Tvými ústy, Tvou tváří, Tvými vlasy… Sako už také leželo na stole a já si opatrně lehle k Tobě, položila Ti ruku kolem ramen, políbila Tě na čelo a začala jsem si hrát s Tvými vlasy a šeptat Ti do ucha, jak moc pro mne znamenáš… Že si bez Tebe přijdu jako muchomůrka, které někdo sebral bílé puntíky… Jako meruňka bez pecky… Jako pavouk bez sítě… Byla jsem šťastná. A Ty ses v tu chvíli probudil, podíval se na mě a nezeptal ses, jak se cítím anebo jaký jsem měla den. Zajímalo Tě jenom to, jestli už mám uvařenou večeři…


pepička15
29. 05. 2006
Dát tip
chiméra: díky:o)

pepička15
29. 05. 2006
Dát tip
sabu:díky, aspoň u někoho mám zastání:o) ... jo, je to poněkud deprimující...

Chiméra
29. 05. 2006
Dát tip
Extrémy...no extrém vypadá asi trochu jinak...ale fajn:-) moc se mi líbila ta muchomůrka bez bílých puntíků...

pepička15
28. 05. 2006
Dát tip
kaczenka: díky:o)

pepička15
28. 05. 2006
Dát tip
rabb: děkuju, to mě mile překvapuje... většinou si čtenáři stěžovali spíš na ten konec... :o)

Rabb
28. 05. 2006
Dát tip
Ze začátku to vypadalo všelijak, ale konec to zachránil.. ..*

pepička15
28. 05. 2006
Dát tip
milly: nadpis vznikl jako náhlé hnutí mysli... a asi moc nesedne k obsahu, to je fakt... ale myslím, že mu ani nijak extra neoporuje... jinak děkuju za zastavení se!

Kaczenka
27. 05. 2006
Dát tip
BTW.S tim Kafkou jsem si vzpomnela na Bridget Jones:D

Kaczenka
27. 05. 2006
Dát tip
Evi, je to pekny:)takovy realisticky...akorat nevim proc jsem mela celou dobu pocit, ze na konci zjistim(e), ze ON nejak zahadne umrel, jeste nez se(s):) vratila domu-asi krize posledni doby- a tak me ten zaver o ty veceri velice potesil:)protoze jsem si hrozne oddechla

Milly
27. 05. 2006
Dát tip
nějak mi k obsahu nesene nadpis..

pepička15
26. 05. 2006
Dát tip
nickyx:dík:o)

Nickyx
26. 05. 2006
Dát tip
mně to přišlo fajn...*

Anyz
26. 05. 2006
Dát tip
chm myslim ze ten zaver patri k tobe a rozhodne nemam pocit ze neni dobrej stylisticky

pepička15
26. 05. 2006
Dát tip
anýz: díky:o) ... taky mě napadlo, že jsem na úplný závěr mohla nechat jenom "zajímalo Tě jenom to, ..." ... a stylisticky se mi ten závěr asi taky moc nepovedl, resp. odpovídá mému záměru, ale kdyby byl jiný, asi by to tý povídečce prospělo:o)

Anyz
26. 05. 2006
Dát tip
chech tak tedy pisi vyjadreni jo myslim ze si keckala, libi se mi to ale priznam az naposledni vetu, ale to uz si ty vzdy vse nejak rozuzlis:o) Že si bez Tebe přijdu jako muchomůrka, které někdo sebral bílé puntíky… Jako meruňka bez pecky tohle je nadherny, rekla bych ze sis s tim bajecne pohrala, v celem tom textu se ti sice trochu ztraci ty dve poznamky o praci a o ty kamaradce kterejma si zacala ale to nevadi a snad to i tak nejak dokresluje :o)no takze dopsano

pepička15
26. 05. 2006
Dát tip
StvN: tak to je fajn, že znáš i opak:o) ... už to tu bylo řečený, ale tenhle textík je o extrémech ( asi ) ... a jinak děkuju za pochválení formy... o nic jiného asi jít nemělo... nápad není originální, to vím... spíš jsem se chtěla pokusit o dobře napsanou klasiku... díky za zastavení!

StvN
26. 05. 2006
Dát tip
Znám opačnou situaci. Napsaný dobře, ale konec klasika, takže nepřekvapí, nenadchne.

escape8
25. 05. 2006
Dát tip
:)

pepička15
25. 05. 2006
Dát tip
escape: jo, souhlasím s tím, že jsem tu situaci dohnala trochu do extrému... taky si myslím (anebo doufám? ), že to s náma tak špatný není... ale kdoví, co budeme říkat za dvacet let:o) ... a děkuju za pochvalu.moc;o)

escape8
25. 05. 2006
Dát tip
pekny moc,,ale rek bych ze to tak uplne neni..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru