Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrada

15. 03. 2001
2
0
603
Autor
mendy

Zrada Mela jsem te rada do te doby nez me potkala zrada. Citim ve svem nitru smutek, bolest a zal byl jsi mi vsim - muj kral. Panoval jsi vsemu i memu hnevu Vzdy jsi rozzaril mou tvar a pak jsem zjistila ze jsi lhar. Potkala jsem Tebe a zaroven ztratila viru v nebe. Byla jsem zamilovana do tebe laskou oslepena do sebe. Konecne jsem otevrela zasnene oci a videla co se kolem me toci. Byla jsem ranena tvou zradou jakou? vsichni jen otazky kladou Prestava me zivot bavit nedokazu zradu stravit Navzdy zavru oci Nikdy jiz neprocitnu Neukapnu slzu pro tebe radeji zavitam do nebe Jsem sama , smutna a pritom bez zivota okradena podvedena....
jorel
15. 03. 2001
Dát tip
silne jednoduche, plne emoci - takove ze zivota. po ranu docela silne kafe ,o)) verse jsou jednoduche, bez zajimavych obratu. nicmene vetsina dobrych autoru zacinala pravje takto: vypsala se ze svych trapeni a pak se ji zalibilo psani a hrani se slovy ci sdelovani svych myslenek... nevzdavej se a bojuj s zivotem i literaturou. vyhrajes-li budes o mnoho bohatsi

Wolfling
15. 03. 2001
Dát tip
Souhlasím. Podle mě je to lepší než Závist, ale taky by se tomu dalo leccos vytknout. Mám radši poněkud uhlazenější rytmus. Nicméně sejně jako Závist plní svůj úkol. Hodláš pokračovat v kritice lidksých poklesků? Jestli ano, držím palce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru