Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

[o_lásce_co_neexistuje]

Výběr: sidonia, Print, Milly
31. 05. 2006
20
1
6938
Autor
Abyss


1 názor

Milly
02. 11. 2007
Dát tip
Jo, zas na to.... :-) -V-

Milly
01. 07. 2006
Dát tip
.. dobro a zlo je relativní... a účelnost... -t- a už jsem moc unavená........ nikdo tam není zlý ani dobrý a přece jsou mrtví na cestě.....

pozorovatel
04. 06. 2006
Dát tip
no jo, mně se líbí zborův názor

dadíková
01. 06. 2006
Dát tip
pěkný.. t

Print
01. 06. 2006
Dát tip
Já jsem okouzlený, abyss věděl:-)

líbí...

Pablo_honey
01. 06. 2006
Dát tip
vždycky mě štve, když čtenáři místo na báseň reagují na kritiky pod ní, ale tentokrát se zachovám stejně a použiji zborovo "strnulá". není to beat. ty přece nepíšeš beat. jsou to apokalyptické výjevy naší prosté přítomnosti, možná mě tam uřáží igráček, protože mi k tvým básním moc nepasuje, možná se tříštím o nekonkrétnost některých obrazů (...která jede podél řeky kde tančí vojáci...). jak se jmenuje magický realismus v poezii? abyssmus? rock on girl:)

Norsko
01. 06. 2006
Dát tip
krásné pozadí :-)...hlavně poslední řádek mi nejde

fakt dobrý :o) líbí se mi to tip

Zuzulinka
31. 05. 2006
Dát tip
obrázek od krve...tak nějak to cítím...bolavě*

Piscis
31. 05. 2006
Dát tip
tak pekne ze musim dat tip

Piscis
31. 05. 2006
Dát tip
pekne tuze pekne

adrift
31. 05. 2006
Dát tip
Musím říct, že škrtit někoho klavírní strunou je netradiční :) Ale jinak jsou tam moc pěkné momenty.

(závorka)
31. 05. 2006
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

Láska je jen slovo... čtu teď... skvělé*

LylaMadou
31. 05. 2006
Dát tip
perfektne napísané, aj to pozadie sa hodí....zanechalo to vomne dosť veľký dojem, takže si nemôžem pomôcť...*

oleandr
31. 05. 2006
Dát tip
zajímavá věcička i když se mi taky zdá trochu nesourodá, ale takové už bývají sny...

Nickyx
31. 05. 2006
Dát tip
krásná

Abyss
31. 05. 2006
Dát tip
:))))

Zbora
31. 05. 2006
Dát tip
Aha...tak za tu další omluva...už chápu :o))

Zbora
31. 05. 2006
Dát tip
Čtu znova a znova, abych zjistil, jestli Ti nekřivdím. Jediný další dojem je roztříštěnost. Začátek jakoby směřoval jinam, než jakým směrem se potom text ubírá.

Abyss
31. 05. 2006
Dát tip
ne myšlenky a významy to né jenom sny halucinace a představy poslání a takový to nechám na jiných, to já neumím tohle byl sen co se mi zdál v tramvaji kterou mám nejradši jezdí kolem vltavy a zdálo se me o tom motylovi a o tech vojakach a o nekom komu jsem to chtela napsat samoúčelně no halt o lásce se jinak snad ani nedá :) děkuju mockrát za názor/kritiku!!!!!!!!!

Zbora
31. 05. 2006
Dát tip
Asi se zdejším beatníkům nebude líbit, že se mi nelíbí, ale příjde mi strnulá. Motivy, ačkoli, nebo možná právě proto, že jsou povětšinou tradiční, vyznívají do ztracena...zasloužily by si asi výraznější rozvinutí. Takhle předkládáš čtenáři známé, tak jak už je zná. Těch pár momentů, které zavánějí nápadem (úsměvy igráčků, zjevení dehtového motýla) působí spíše úsměvně a uměle (souvztažnost vojáků a antisemitismu mi tady dokonce působí samoúčelně), než že by vyznívaly s vážností, která by pro zvolené téma v Tvém podání byla bezesporu vhodná. Šel jsem sem s nadějí, že už konečně někam dám výběr. Nebudu zakrývat zklamání.

Lakrov
31. 05. 2006
Dát tip
> stejně byla nešťastnám řekl jsi > když jsem hrabala díru v barevném listí Ty mi to snad děláš schválně .Jako obrázek, ze kterého musím ty nejhezčí řádky, o které si chci s Tebou hrát, slovo po slovu opsat. Přeju Ti, aby si tohle pomyslelo aspoň milion dalších (ztracených, nalezených i nenalezených) duší. Kterým prstem hrabeš 'a'?

Sunmoon
31. 05. 2006
Dát tip
Někdy bolíš, holka...

sidonia
31. 05. 2006
Dát tip
uzasna_abyss

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru