Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blábolivá zapomenutým prostorem II.

01. 06. 2006
2
0
1317
Autor
Lin_Sien_2
 
Lékh váthí aysag avrih khil
men nuangh khoni phoywa prégh
ven bíthí nangda khongwa jin
khoy i sang píthí bháné ét ...

Pang khoragh mísagh oywa dut...


oleandr
02. 06. 2006
Dát tip
tož to su zvědavý

Lin_Sien_2
02. 06. 2006
Dát tip
Doufám, že ta recitace bude. Jakmile to někde bude domluveno, zvu. :-)) Jinak při tom zázmamu mi samzřejmě znělo, co píšu. :-)

oleandr
02. 06. 2006
Dát tip
určitě by to bylo zajímavé recitovat dát tomu zvuk hlasu..., a určitě by to nebylo jednoduché, ale za pokus by to stálo...

Lin_Sien_2
02. 06. 2006
Dát tip
Souhlasím. Netvrdím, že je to nějaká "plnohodnotná" řeč, ale má prostě určité zvláštní svobodné možnosti. Např. nevězní člověka nutně hned u zaběhnutých stereotypů, významů, poetik atd. Na druhé straně má zase tím pádem mnoho nedostatků.

oleandr
02. 06. 2006
Dát tip
Lin_Sien_2 myslím že vím o čem mluvíš i já sám rád někdy vymýšlím nová slova, ale přeci kdyby všichni psali neznámou řečí moc by nepokecali a než by jeden pochopil mód toho druhé, tak by tu snad už ani jeden nebyl..., ale mám rád zvuky, obrazy různých světů je vnich spousta svobody...

Lin_Sien_2
01. 06. 2006
Dát tip
Oleandře, je to mimo jiné o "znění". Zvlnění v mysli a skrze naslouchání. Nevím z kterých dílčích "jazyků" se to děje a skládá, ale tlumočí to něco živého objevujícího se uvnitř. Nějaké zvláštní řekněme "sdělování". Vidíš, někteří mi odpovídají .-))

oleandr
01. 06. 2006
Dát tip
není to třeba náhoudou jazyk lidu čankí?

yzžet
01. 06. 2006
Dát tip
mursv lbu zšora odot kuk amdché

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru