Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

opět po volbách

06. 06. 2006
7
6
2478
Autor
Barbar

Tak co? Pobijou se navzájem?

Zase jsme si to zvolili tentokrát nás bylo moc Výsledek je tak půl na půl co nás čeká? dlouhá noc? Ať je tam ten anebo ten vždy se rádi perou A na ty, co je volili pak z vysoka s Hérou Tou bohyní žárlivosti potom čtyři roky neberou žádné ohledy BARBAR :-)

6 názorů

Cornelie
25. 05. 2008
Dát tip
Hmm. Kdyby jen ty čtyři roky. *:)

Grainee
19. 02. 2008
Dát tip
:o)

avox
31. 03. 2007
Dát tip
ááááááále, copak jsi nevěděl? vrána vráně oči nevyklove, hlavně že po volbách přibudou jim "love"

Jolana19
06. 07. 2006
Dát tip
*t

guy
06. 06. 2006
Dát tip
neboj se, oni se nepobijou a prát se budou jen tak aby se neřeklo .. dyť takhle jsou na pár let docela přijatelně zajištěný .. než by riskovali, že je v předčasných volbách nezvolej - vždyť většina z nich by se jinak těžko uživila .. :-)

Milly
06. 06. 2006
Dát tip
škrtla bych "tak", ruší to rytmus a navíc je výsledek přesně napůl..... :-) a taky mi rochu vadí to dlouhá věta v závěru..... jinak jsem ráda, že to dopadlo aspoň takhle, ty volby......

Barbar
06. 06. 2006
Dát tip
Jenyk Někdy seš moc apolitickej nebo tě to někdy moc sere? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru