Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mihotání

07. 06. 2006
4
0
1945
Autor
JirkaS

.....

Plamínky jako malí poustevníčci žijí svým vlastním životem Odrážej se v nich plné tabatěrky které laskaly těla nevidomých hůlek s oranžovými zarážkami pro malé lidičky uvnitř těch kteří nepřežili zkoušky na tichomořských atolech A také odrážej šediny Prosté jak cylindr jenž prohoří tulákovi až do duše Lesknou se v nich malé oči zvědavých co v kolech se protočily Plny hrůzy Plny klidu Mihotaj se pomalu a teskně a v odrazech skel dávají tušit vaši tvář Občas zaskřípe o sklo diamantový nehet něčí ruky občas zapraská zlomený rentgenový snímek... ...a vy víte jaké je mrtvo v závětří stromu který už neporoste Jen plamínky ti malí poustevníčci dál žijí svým životem .
Norsko
07. 06. 2006
Dát tip
ftml

JirkaS
07. 06. 2006
Dát tip
Thnx

Norsko
07. 06. 2006
Dát tip
to víš, já tě mám v oblíbených, a tak mně nic neunikne ... i kdyby ses snažil sebevíc :-)

JirkaS
07. 06. 2006
Dát tip
kluci dík, byl jsem za kámošem v kolumbáriu a jsem z toho trochu ausser...

JirkaS
07. 06. 2006
Dát tip
kluci dík, byl jsem za kámošem v kolumbáriu a jsem z toho trochu ausser...

Norsko
07. 06. 2006
Dát tip
a výběr :-))))

Noe1
07. 06. 2006
Dát tip
*t

Norsko
07. 06. 2006
Dát tip
no comment ... :-)***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru